Front Kilta blogi

Sovelton Killat ovat nyt Kilta-blogeja

Olemme siirtäneet Kiltamme sovelto.fi -sivuston alle. Löydät täältä vastaisuudessa asiantuntijakirjoituksemme sekä Kiltojen blogiarkiston. Tervetuloa!

Kiinnostaako johtaminen aiheena tai oletko organisaation toimintaedellytysten kehittäjä? Keskusteletko mielelläsi tiedolla johtamisesta, palvelujohtamisesta, ohjelmajohtamisesta tai projektijohtamisesta? Onko osaamisen johtaminen sinulle tuttua juttua vai puhutko jopa kahvipöydässä kokonaisarkkitehtuurin mahdollisuuksista? Entä kiinnostaako tulevaisuuden ennakointi, robottiliikenne tai 3D valmistustekniikat…

Front Kilta on kaikille, jotka ovat kiinnostuneita erilaisista johtamisen muodoista, oman johtamisen tai työyhteisön johtamiskäytäntöjen kehittämisestä sekä erilaisista johtamisen prosesseista, menetelmistä ja viitekehyksistä!

Front Kilta blogi 4.5.2016

Anne Tarkiainen

Muutos ei tapahdu ilman oppimista ja oppimista ei tapahdu ilman ihmisen päätöstä ja motivaatiota.

Monessa asiakasorganisaatiossamme on havahduttu siihen, että työelämän ja -tapojen murros tarkoittaa nimenomaan oppimisen muutosta ja, että muutos on ennen kaikkea mielentila. Yhteisöllinen, tuottava ja muuttuva työ vaatii meitä muokkaamaan tapojamme, tarkistamaan uskomuksiamme sekä jakamaan asenteitamme.

Lue kokonaan »

Front Kilta blogi 24.4.2016

Vieraileva Kirjoittaja

Työn arvon kasvu riippuu siitä, miten osaamme valmistautua työn ja työssä oppimisen muutoksiin digitalisoituvassa maailmassa. Henkilökohtainen hyvinvointi ja tuottavuus ovat avainasemassa ammattilaisuuden ja uran kehittämisessä. Onnistuaksemme tarvitsemme tietoa, näkemystä ja kokemusta.

Lue kokonaan »

Front Kilta blogi 11.4.2016

Sami Leppänen

Digitalisaatio ja digitaalisuus muuttaa maailmaa sekä omaa toimintaympäristöämme kovalla vauhdilla. Sitä ei kuitenkaan pidä käsittää vain uhkana vaikka se monta muutosta tuokin työyhteisöjen ja meidän jokaisen elämään. Digitalisaatio tarjoaa huikeat mahdollisuudet mutta vain jos osaamme niitä hyödyntää. Tähän hyödyntämiseen ja digitaitoihin liittyvään dialogiin liittyy tämäkin blogiteksti.

Lue kokonaan »

Front Kilta blogi 1.4.2016

Vieraileva Kirjoittaja

Yksi yhteinen huoli yhdistää lähes kaikkia: yrityksissä ei työskennellä riittävän aktiivisesti asiakaskokemuksen parantamisen eteen. Tämä näkyy mm. siinä, että asiakasviesti tai markkinointiviesti on kaikille asiakkaille samanlaista, kaikkia asiakkaita käsitellään samalla tavalla riippumatta asiakkaan todellisesta arvosta...
Markkinointiautomaatio ja muut digitaaliset keinotkaan eivät auta, ennen kuin yrityksen asiakaspääomaa ja asiakkuuksia johdetaan systemaattisesti ja ammattimaisesti.

Lue kokonaan »

Front Kilta blogi 17.3.2016

Sami Leppänen

Pari vuotta sitten olimme porukalla ratkaisumyyntivalmennuksessa ja valmentaja puhui törkeän lupauksen tekemisestä omaan myyntipuheeseen. Jotakin joka kiinnittäisi huomion, näyttäisi että olemme tosissamme ja saisi varmasti vauhditettua myös päätöksentekoa. Tuo törkeän lupauksen käsite jäi elävästi mieleeni ja aion siitä jatkaa tässä yhteydessä mutta muuten jätämme myyntipuheet lyhyeen.

Lue kokonaan »