Microsoft Dynamics 365 (CRM) for Sales pääkäyttäjälle

TEHDÄÄN SINUSTA TÄHTI!

Hyöty

Microsoft Dynamics CRM -järjestelmää käyttävässä organisaatiossa on hyvä olla muutaman henkilön pääkäyttäjätiimi, joka hallinnoi järjestelmää sysadminin roolissa. Kurssin antaa osallistujalle valmiudet hallita käyttäjiä sekä tehdä erilaisia ylläpitotehtäviä ja tietokantakyselyitä. Lisäksi kurssilla tutustutaan prosesseja helpottaviin työnkulkusääntöihin ja CRM-järjestelmän mukauttamiseen.
 
Kurssilla tarkastellaan monia käytännönläheisiä skenaarioita. Näistä on ollut erityisen paljon hyötyä konsulttityössä toimiville henkilöille joille asiakkuudenhallinnan businessnäkökulma päivittäisessä työssä usein jää liian vähälle huomiolle.
 
 

Kenelle?

Kurssi on tarkoitettu Microsoft Dynamics CRM -pääkäyttäjille ja Dynamics CRM -konsulteille.
 
CRM -konsulteille kurssi tarjoaa hyvän osaamispohjan ja antaa varmuutta asiakastyöhön.

Esitiedot: Microsoft Dynamics CRM -järjestelmän peruskäytön tuntemus on kurssille osallistuvalle välttämätöntä.

Miksi?

Liiketoiminnan tarpeet muuttuvat ja samalla CRM:n pitää elää mukana. Omassa organisaatiossa tarvitaan osaajia, jotka pystyvät muokkaamaan CRM:ää tarpeittenne mukaiseksi ja sujuvasti keskustelemaan CRM -yhteistyökumppaneiden kanssa.
 
 

Kurssin jälkeen osaat perusylläpitotoimet, järjestelmän mukauttamisen ja työnkulkujen tekemisen.

Miten?

Mitä vielä odotat? Ilmoittaudu kurssille!
Lisätietoja voit kysellä suoraan vastuukouluttajalta, Catarina Linderborgilta; catarina.linderborg@sovelto.fi tai 040-1676082

Materiaali:

Kurssilla käytetään Sovelton suomenkielistä CRM-materiaalia.

1. päivä

Käyttäjien hallinta

  • Liiketoimintayksiköt
  • Käyttöoikeusroolit
  • Käyttäjät
  • Ryhmät

Pääkäyttäjän ylläpitotoimet

  • Tietueiden poistaminen
  • Tietuekohtaisten käyttöoikeuksien lisääminen jakamalla
  • Delegointi
  • Tietojen massamuutokset
  • Kaksoiskappaleiden hallinta
  • Tiedon ulosvieminen, päivittäminen ja palauttaminen CRM:ään
  • Seurannan hyödyntäminen

Raportit ja kuvaajat

  • Mittaristot ja kaavioiden luominen
  • Erikoishaku
  • Raporttien luominen Report Wizardin avulla
  • Excel-raportit ja pivot-toiminnon hyödyntäminen

2. päivä

Työnkulut

  • Prosessit
  • Työnkulkujen käyttömahdollisuudet ja rajoitukset
  • Työnkulkusääntöjen luominen
  • Prosessien mallintaminen ja vaiheistus työnkuluilla
  • Business Rules

Mukauttaminen

  • Entiteettien luominen
  • Kenttien luominen CRM:ssä
  • Entiteettien väliset suhteet
  • Näkymien muuttaminen ja uusien näkymien luominen, oletusnäkymät
  • Hakusarakkeiden määrittäminen hakunäkymiin

Vastuuhenkilö


Catarina Linderborg

haluatko_opiskella_heti_270px.jpg

Tämä kurssi asiakaskohtaisena?

Koulutuksia järjestetään myös asiakaskohtaisina toteutuksina

Ota yhteyttä myyntipalveluumme soittamalla puh. 042 42 21 21 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myyntipalvelu@sovelto.fi
niin järjestetään teille oma kurssi.

Jaa tämä sisältö: