Microsoft Dynamics CRM ominaisuudet ja käytön suunnittelu

Kaikki mitä olet halunnut tietää CRM:stä, muttet ole uskaltanut kysyä!

Hyöty

Tunne CRM:si. Sinä voit olla se, joka ohjaa CRM-projektiasi, etkä jää muiden talutettavaksi.
Kurssin jälkeen tiedät,
1. mitä sinun tulee ottaa huomioon käyttöönotto- tai siirtymäprojektissasi.
2. mitä ominaisuuksia organisaatiosi voi CRM:stä hyödyntää välittömästi ja mitä tulevaisuudessa.
3. mitkä ominaisuudet voit ottaa käyttöön sellaisenaan ja mitkä vaativat räätälöintiä.

Kenelle?

Kurssi on suunniteltu henkilöille, joiden mielestä Excel-taulukoiden aika asiakastiedon hallinnan välineenä on ohi.

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-käyttöympäristön ja internetselaimen käytön perustuntemusta. Office-ohjelmien käytön hallinnasta on hyötyä kurssilla.

Miksi?

Tiedätkö, miten voisit nähdä myyntiryhmäsi tekemät kaupat kaavioina koontinäytössä? Haluaisitko, että asiakaspalvelun tekemät tapahtumat kirjautuisivat suoraan heidän tavoitteisiinsa ilman kaksinkertaista kirjaamista? Tiedätkö miten dynaamisten ja staattisten markkinointiluetteloiden käyttö eroaa toisistaan? Oletko pohtinut, miten "myyt" CRM:n käytön yrityksesi loppukäyttäjille? Auttaisiko Outlook Client tässä?

Koulutus antaa käyttöönottoprojektin projektiryhmälle hyvät valmiudet keskustella toimittajan kanssa, käsityksen siitä  mikä oikeasti maksaa järjestelmää mukautettaessa organisaation tarpeisiin ja mitä ominaisuuksia CRM:stä löytyy jo valmiiksi ilman erillistä sovelluskehitystä.

Miten?

Tutustu kurssisisältöön ja ilmoittaudu seuraavaan koulutukseen heti.
 
Kurssilla käytämme Dynamics CRM Onlinen viimeisintä versiota.

1. päivä

Tärkeimmät uudistukset

  • Uudistunut käyttöliittymä
  • Käyttöliittymän personointi
  • Tietojen muokkaus kaavioiksi
  • Mittaristot

Käyttöönotossa huomioitavia asioita

  • Käyttäjäroolit ja organisaatiorakenne
  • Kaksoiskappaleiden estäminen
  • Prosessien mallinnus työnkuluilla

Käytön perusperiaatteet

  • CRM:n selain- ja Outlook-käyttöliittymät
  • Tietueiden käsittely
  • Tietueiden massamuutokset
  • Asiakkuudet
  • Yhteyshenkilöt
  • Aktiviteettien käyttäminen

Myynnin toiminnot

  • Tavoitteiden hallinta
  • Liidit
  • Myyntimahdollisuudet
  • Tarjoukset, Tilaukset ja Laskut

Raportit

  • Valmiit raportit
  • Kaaviot ja mittaristot
  • Erikoishaku
  • Excel-raportointi

2. päivä

Outlook-käyttöliittymä

  • CRM:n käyttö Outlook 2013:ssa
  • Viestien ja kalenteritapahtumien liittäminen CRM:ään
  • Wordin yhdistelytoiminnon hyödyntäminen

Markkinointityökalut

  • Markkinointilistojen luominen ja hallinta
  • Markkinointikampanjan luominen
  • Kampanjapalautteiden käsittely
  • Pikakampanjat

Palveluiden hallinta

  • Palvelusopimukset
  • Palvelupyyntöjen käsittely
  • Työjonot

Palveluiden aikataulutus

  • Palveluiden luominen
  • Käyttäjien ja resurssien aikatauluttaminen
  • Palveluiden aikatauluttaminen

Vastuuhenkilö


Catarina Linderborg

haluatko_opiskella_heti_270px.jpg

Tämä kurssi asiakaskohtaisena?

Koulutuksia järjestetään myös asiakaskohtaisina toteutuksina

Ota yhteyttä myyntipalveluumme soittamalla puh. 042 42 21 21 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myyntipalvelu@sovelto.fi
niin järjestetään teille oma kurssi.

Jaa tämä sisältö: