Sovelto became an Oracle Approved Education Center

Sovelto ja Oracle ovat solmineet Oracle Approved Education Center -yhteistyösopimuksen, joka nostaa Sovelton aiemman Oracle Approved Education Reseller -sopimuksen uudelle tasolle.

Uusi sopimus oikeuttaa Sovelton järjestämään luokkamuotoisia Oracle-koulutuksia ainoana Suomessa. Kouluttajina toimivat Oracle Universityn suomalaiset ja kansainväliset asiantuntijat. Tämänkaltainen yhteistyö on esimerkki Oraclen tarjoamasta uudenlaisesta taustatuesta ja vipuvoimasta menestyville partnereilleen.

Oracle University Suomessa

Oracle University tarjoaa monipuolisia osaamisratkaisuja eri tarpeisiin. Mikäli suosit perinteistä luokkakoulutusta (InClass), voit jatkossa kouluttautua Oracle-asiantuntijaksi Sovelton tiloissa Helsingissä. Etäkoulutuksessa (Live Virtual Class) voit osallistua kurssille verkon välityksellä työpaikallasi tai kotona. Luokka- ja etäkoulutuksia järjestetään myös asiakaskohtaisina toteutuksina. Jos haluat opiskella täysin itsenäisesti ja omassa tahdissasi, sopivin opiskelumuoto sinulle on todennäköisesti Training On Demand tai Learning Stream -koulutukset. Mikäli etsit koulutusta koko tiimillesi, kannattaa tutustua Oraclen Unlimited Learning Subscription -osaamisratkaisuihin.

Kouluttaudu Sovelton Oracle-kursseilla

Ajanmukainen ja oikea tietämys Oracle-tuotteista on tärkeää sinulle ja organisaatiollesi. Sovelto tarjoaa virallisia Oracle-koulutuksia yhteistyössä Oracle Universityn kanssa. Luotettavaa osaamista saat vain Oracle Universityn valtuuttamalta koulutuskumppanilta, mm. seuraavista syistä:

• Saat ajanmukaista koulutusta kaikista Oracle-tuotteista.
  • Voit valita tilanteesi ja oppimistyylisi mukaisen osaamisratkaisun.
  • Oracle-koulutukset pätevöittävät Oracle-sertifikaatteihin.

Tutustu Oraclen koulutustarjontaan:

Suomen Oracle University-koulutukset

Kaikki Oracle University-koulutukset

Lisätietoja:

Sovelto Oyj, johtaja Michael Holm, +358 44 509 0570, michael.holm@sovelto.fi

Sovelto Oyj, konsultti Eine Lahtisalo, +358 50 5175939, eine.lahtisalo@sovelto.fi