Microsoft Dynamics 365 CRM – Koulutukset

CRM asiakkuudenhallinta – ota asiakkuudet haltuusi Microsoft Dynamics -tuotteella. Sovelto auttaa sinua ottaa Dynamicsista kaiken irti.

Valitse sinulle sopivin koulutus alta. Tarvittaessa sinua auttaa myös myyntipalvelumme chatissa,
puhelimitse 020 7776 670 tai sähköpostitse myyntipalvelu@sovelto.fi.

  • Microsoft Dynamics 365 CRM
Nimi Ajankohta Sijainnit Hinta ja maksutavat
Segmentoi asiakkaasi ja luo niiden perusteella markkinointiluetteloita Microsoft Dynamics CRM:n markkinointityökaluilla. Suunnittele ja toteuta kampanjoita halutuille kohderyhmille. Kerää ja analysoi kampanjavastaukset myynnin jatkokäsittelyä varten sekä tulevan markkinoinnin suunnitteluun ja budjetointiin.
Varmista CRM:n käytön parhaat toimintatavat, jotta organisaatiosi panostus CRM:n käyttöönotossa ei jäisi vain myyntijohdon visioksi ruusuisemmasta tulevaisuudesta. Ota yhteys myyntipalveluumme ja tilaa koulutus myyntihenkilöstöllesi.    

Tietotyö helposti haltuun Easyllä!

Sovelto Easy on kattava kokonaispaketti, jossa saat yhdellä kuukausimaksulla organisaatiosi käyttöön säännölliset online tietotyön tehotreenit kouluttajan vetämänä sekä n. 900 täsmävideon kirjaston itseopiskeluun.

Microsoft Dynamics CRM 2013 asentaminen on laaja kokonaisuus. Tuote on integroitu niin Active Directoryyn, SQL Reporting Serveriin kuin SharePointiinkin.
Tämä kurssi antaa erittäin laajan ymmärryksen järjestelmän tarjoamista erilaisista mukautusmahdollisuuksista. Kurssilla pääset harjoittelemaan mukauttamista ja järjestelmän konfigurointia Sovelton asiantuntevien kouluttajien opastuksella.
  Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) uusi Unified Interface -käyttöliittymä - Peruskurssi   Dynamics 365 CRM:n uusi käyttöliittymä Unified Interface, tuli monelle käyttäjälle pienoisena yllätyksenä. Erot perinteiseen Customer Engagement -käyttöliittymään ovat käyttäjän kannalta merkittävät ja monet ovat kokeneet muutokset hankalina. Unified Interface on mainio juttu, mutta vaatii hieman tarkastelua ja tutustumista.   Pidämme päivän mittaisen Dynamics 365 CRM -peruskoulutuksen, jossa käymme läpi toimintoja ja toimintatapoja Unified Interface -käyttöliittymässä.    

TEEMME SINUSTA DYNAMICS 365 -KONSULTIN 9:SSÄ VIIKOSSA!

Koulutusohjelman päättyessä olet valmis työskentelemään konsulttina Dynamics-projekteissa. Varmistamme, että opit kaikki hyvän Dynamics-konsultin tarvitsemat taidot mukaan lukien konsulttiosaamisen, jota tulet työssäsi tarvitsemaan. Tekninen osaamisesi kasvaa merkittävästi ja onnistut sekä asiakaskeskusteluissa että käyttöönottoprojekteissa.
Pääkäyttäjäroolissa toimiville suunnattu kaksipäiväinen kurssi sopii myös kaikille, joille perustietämys Dynamics 365:stä ei riitä. Kykenet jatkossa ratkomaan käyttäjien ongelmat ja saat omalla osaamisellasi käyttäjät innostumaan järjestelmästä. Ennen kaikkea, toimit mainiona linkkinä käyttäjien ja liiketoimintajohdon välillä.
Kurssi järjestelmän ylläpitäjille, organisaation järjestelmän kehittäjille ja heille joille riittävä osaaminen ei ole tarpeeksi. Kolmen intensiivisen päivän aikana tutustumme järjestelmän toiminallisuuksiin, parhaisiin käytäntöihin, tyypillisiin käyttäjien kohtaamiin ongelmiin ja niiden ratkomiseen, käyttäjähallintaan, kustomointiin (mukauttamiseen) ja pääkäyttäjältä vaadittavaan osaamiseen. Hyödyt ja lopputulema: Perusteellinen toiminnallinen ja tekninen osaaminen, kyky mukauttaa järjestelmä organisaation tarpeisiin sekä käyttäjähallinnasta vastaaminen.
Dynamics 365 osana organisaation menestyksekästä toimintaa Liiketoimintajohdolle suunnattu kaksipäiväinen, workshop-tyyppinen koulutus, jossa keskitymme oman organisaationne Dynamics 365 -suunnitelmiin, käyttöönottoon ja tarvittaviin päätöksiin.
Dynamics 365 Fundamentals tutustuttaa opiskelijan Dynamics 365 -tuoteperheeseen ja valmentaa Fundamentals-tason sertifikaattitestiin. Tervetuloa mukaan!
About this course
This course is designed for experienced IT professionals and developers, providing a ‘fast track’ approach to learning the required skills to start developing code in Microsoft Dynamics 365. Students will learn how to write client and server-side code to utilize the various API’s available in the Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement framework, create custom Model-driven Apps, build custom business logic in Plug-Ins and Custom Workflow Activity components and extend the Dynamics 365 event model with JavaScript and HTML Web Resources.
The course applies to both Business and Enterprise Editions of Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (Version 9.*). Techniques learned in this course can be applied to Web, UCI and Outlook apps.
Kaikki tuotteet ladattu