CRM-kurssit – Koulutukset

Nimi Ajankohta Sijainnit Hinta ja maksutavat

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Key Usereille

Kaksipäiväinen kurssi sopii kaikille, joille perustietämys Dynamics 365:stä ei riitä ja henkilöille jotka toimivat organisaatioidensa pääkäyttäjäroolissa. Kurssin tuloksena kykenet ratkomaan käyttäjien ongelmat, saat omalla osaamisellasi ja tietämykselläsi käyttäjät innostumaan järjestelmästä ja ennen kaikkea, toimit mainiona linkkinä käyttäjien ja liiketoimintajohdon välillä.      
Seuraava ajankohta
24.05. – 25.05.
Sijainnit
Pasila, Online
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) System Administraattoreille

Kurssi järjestelmän ylläpitäjille, organisaation järjestelmän kehittäjille ja heille joille riittävä osaaminen ei ole tarpeeksi. Kolmen intensiivisen päivän aikana tutustumme järjestelmän toiminallisuuksiin, parhaisiin käytäntöihin, tyypillisiin käyttäjien kohtaamiin ongelmiin ja niiden ratkomiseen, käyttäjähallintaan, kustomointiin (mukauttamiseen) ja pääkäyttäjältä vaadittavaan osaamiseen. Hyödyt ja lopputulema: Perusteellinen toiminnallinen ja tekninen osaaminen, kyky mukauttaa järjestelmä organisaation tarpeisiin sekä käyttäjähallinnasta vastaaminen.  
Seuraava ajankohta
06.06. – 08.06.
Sijainnit
Pasila, Online
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Konsulteille

Tämä kurssi on uusi ja keskittyy konsultin roolissa toimivien henkilöiden valmentamiseen. Teknisten ja toiminnallisten tietojen lisäksi, kurssi tarjoaa kokonaisen päivän, jonka aikana siirrettävät taidot (soft skills) hiotaan konsultin työssä toimivalle arvoiseensa malliin.
Seuraava ajankohta
30.05. – 01.06.
Sijainnit
Pasila, Online
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Pääkäyttäjille ja Key Usereille

Liiketoiminnan tarpeet muuttuvat ja samalla CRM:n pitää elää mukana. Organisaatiossa tarvitaan osaajia, jotka pystyvät muokkaamaan CRM:ää tarpeiden mukaiseksi ja sujuvasti keskustelemaan CRM-yhteistyökumppaneiden kanssa. Kurssin jälkeen osaat perusylläpitotoimet, järjestelmän mukauttamisen ja työnkulkujen tekemisen.
Seuraava ajankohta
03.05. – 04.05.
Sijainnit
Pasila, Online
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) peruskurssi

Microsoft Dynamics CRM on myyjän paras ystävä silloin, kun meneillään on paljon työstettävää ja samalla halutaan varmistaa hyvä asiakaspalvelu ja asiakkaiden säännöllinen kontaktointi. Ota väline hyötykäyttöön ja valjasta se myyntityön avuksi.
Seuraava ajankohta
14.08. – 14.08.
Sijainnit
Pasila, Online
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 -valmennusohjelma

TEEMME SINUSTA DYNAMICS 365 -KONSULTIN 8:SSA VIIKOSSA! - VALMENNUSOHJELMAN UUSINTA

Koulutusohjelman päättyessä olet valmis työskentelemään konsulttina Dynamics-projekteissa. Varmistamme, että opit kaikki hyvän Dynamics-konsultin tarvitsemat taidot mukaan lukien konsulttiosaamisen, jota tulet työssäsi tarvitsemaan. Tekninen osaamisesi kasvaa merkittävästi ja onnistut sekä asiakaskeskusteluissa että käyttöönottoprojekteissa. Kerro mielenkiinnostasi valmennushjelmaa kohtaan soittamalla myyntitiimillemme p. 042 42 2121 tai kouluttajalle, Catarina Linderborgille p. 040-167 6082  tai catarina.linderborg@sovelto.fi
Seuraava ajankohta
10.09. – 12.11.
Sijainti
Pasila
Vaativuus
Arvostelut

80539 Installation and Deployment in Microsoft Dynamics CRM 2013

Microsoft Dynamics CRM 2013 asentaminen on laaja kokonaisuus. Tuote on integroitu niin Active Directoryyn, SQL Reporting Serveriin kuin SharePointiinkin.
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut

80542 Customization and Configuration in Microsoft Dynamics CRM

Tämä kurssi antaa erittäin laajan ymmärryksen järjestelmän tarjoamista erilaisista mukautusmahdollisuuksista. Kurssilla pääset harjoittelemaan mukauttamista ja järjestelmän konfigurointia Sovelton asiantuntevien kouluttajien opastuksella.
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) for System Administrators and Key Users

This course provides SysAdmins and Main users with the knowledge needed to successfully manage both the user interface and all customizable background tasks. Register now! We commit to make your two days valuable.
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Liiketoimintajohdolle

Dynamics 365 osana organisaation menestyksekästä toimintaa Liiketoimintajohdolle suunnattu kaksipäiväinen, workshop-tyyppinen koulutus, jossa keskitymme oman organisaationne Dynamics 365 -suunnitelmiin, käyttöönottoon ja tarvittaviin pääsöksiin.
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut

Markkinoinnin ammattilaisen Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) -valmennus

Segmentoi asiakkaasi ja luo niiden perusteella markkinointiluetteloita Microsoft Dynamics CRM:n markkinointityökaluilla. Suunnittele ja toteuta kampanjoita halutuille kohderyhmille. Kerää ja analysoi kampanjavastaukset myynnin jatkokäsittelyä varten sekä tulevan markkinoinnin suunnitteluun ja budjetointiin.
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) myynnin työvälineenä

Varmista CRM:n käytön parhaat toimintatavat, jotta organisaatiosi panostus CRM:n käyttöönotossa ei jäisi vain myyntijohdon visioksi ruusuisemmasta tulevaisuudesta. Ota yhteys myyntipalveluumme ja tilaa koulutus myyntihenkilöstöllesi.    
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut

Microsoft Dynamics CRM -ohjelmointi

Microsoft Dynamics CRM 2013 tarjoaa hyvät ohjelmointi- ja integrointimahdollisuudet. Niiden tunteminen on ensiarvoisen tärkeää vähääkin laajemmassa CRM-käyttöönottoprojektissa.
Seuraava ajankohta
Sijainti
Vaativuus
Arvostelut
Kaikki tuotteet ladattu