Asiakkuudet haltuun CRM:n avulla

CRM tulee sanoista Customer Relationship Management ja pitää sisällään suuren määrän organisaatioille välttämättömiä asiakastyössä tarvittavia toimintoja. CRM tekee markkinointi-, myynti- ja palveluprosesseista helposti hallittavia ja on oiva työkalu myyntiraportoinnin ja seurannan tuottajana.

Dynamics 365 -järjestelmän koulutuksia löytyy sekä loppukäyttäjille että järjestelmän hallinnasta, mukauttamisesta ja kehityksestä vastaaville henkilöille. Suosittuja ovat myös yrityskohtaisesti toteutettavat koulutuksemme jotka on suunnattu yritysten myynti- ja markkinointitiimeille.

Koulutus lähtee asiakkaiden tarpeesta ja pyrimme räätälöimään myös avoimet kurssimme osallistujien tarpeiden mukaisiksi. Tärkeintä on, että asiakas kokee saavansa kurssista mahdollisimman paljon irti ja että uuden oppimista pääse hyödyntämään omassa työssään heti kurssin jälkeen. Jaamme opiskelijoillemme mielellämme myös omia kokemuksia ja parhaiksi todettuja toimintamalleja joiden avulla omaa työtä voi tehostaa ja helpottaa.

CRM-kurssit jaamme kolmeen kategoriaan, joista on helppo löytää itselleen sopivin kurssi. Kurssit on suunnattu järjestelmän käyttäjille, käyttöönotto- ja ylläpitoryhmille sekä asennuksista ja sovelluskehityksestä vastaaville henkilöille.

 

Tervetuloa kurssille!

Kouluttajina Soveltolla toimivat Ahti Haukilehto ja Catarina Linderborg.

Kurssikuvaukset ja aikataulut löytyvät täältä »

Asiakaskohtaisia kursseja saamme järjestettyä lyhyelläkin varoitusjalla.