Digitaalisen markkinoinnin ammattilaiseksi

Nyt voit aloittaa uuden uran tai vahvistaa digitaalisen markkinoinnin taitojasi hakeutumalla Professional Diploma in Digital Marketing -koulutusohjelmaamme. Juuri uusittu Professional Diploma in Digital Marketing -koulutusohjelma, on Irlannin digitaalisen markkinointi-instituutin, Digital Marketing Instituten DMI:n virallinen, sertifikaattiin tähtäävä opintokokonaisuus, jonka suorittaneet saavat tutkinnostaan sertfikaatin.

Kurssin on suunnitellut kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset ja se on hyväksytty johtavien digitaalisten brändien toimesta kuten Facebook, Twitter, LinkedIn ja Google.

Kenelle digitaalisen markkinoinnin kurssi sopii?

Professional Diploma in Digital Marketing on tarkoitettu sinulle, joka työskentelet digitaalisen markkinoinnin ja/tai verkkoviestinnän parissa ja haluat varmistaa ajanmukaisen osaamisen ja saada kansainvälisesti tunnustetun todistuksen. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös digiajan asiantuntijalle, joka haluaa ymmärtää, miten oma osaaminen ja palvelut tehdään näkyväksi. Toisaalta voit myös aloittaa uuden kiinnostavan uran ja opetella kaiken alusta.

”Voit opiskella verkossa täysin omaan tahtiisi missä ja miten haluat. Voit suorittaa tutkinnon muutamassa viikossa tai käyttää syventyäksesi aiheeseen jopa puoli vuotta. Päätös on täysin sinun.”

Mistä osa-alueista verkkokurssi koostuu?

1. Introduction to Digital Marketing – Johdanto digitaaliseen markkinointiin

2. Content Marketing – Sisältömarkkinointi (mitä se oikeasti on ja mikä oikean sisällön ja osuvuuden merkitys on)

3. Social Media Marketing (SoMe osana markkinointia ja myyntiä)

4. Search Engine Optimization (SEO) Hakukoneoptimoinnin salat ja tavat

5. Paid Search (PPC) Using Google Ads Maksettua hakumainontaa Google Adsin avulla) Best practiset ja pay per click onnistuminen

6. Display and Video Advertising Näkyvyyskikkoja ja tapoja tehdä mainontaa verkossa esim. videoilla ja kuvilla

7. Email Marketing Sähköpostimarkkinointi GDPR –aikakautena. Mihin sitä kannattaa käyttää, mitä sillä voidaan saavutta?

8. Website Optimization
Miltä verkkosivuston tulisi näyttää, miten verkkosivu rakennetaan, miten sen toimivuutta testataan ja millä tavalla verkkosivun
toimivuutta (käyntejä) kannattaa parhaalla mahdollisella tavalla analysoida.

9. Analytics Using Google Analytics Miten dataa kerätään, raportit, kuinka dataa kannattaa analysoida, yksityisyydensuoja ja Google Analytics –työkalun asentaminen.

10. Digital Marketing Strategy Budjetointia, seurantaa, ROI (ROMI), tavoitteet, mitattavuus (KPI), Customer journey –ajattelu ja suunnittelu

Kansainvälinen digitaalisen markkinoinnin sertifiointi

Suorittaessasi kurssin hyväksytysti saat toimialan laajasti tunnustaman kansainvälisen sertifioinnin. Tämän digitaalisen markkinoinnin kurssin on suorittanut yli 10 000 henkilöä 60 maassa. Sertifiointi antaa hyvän lisän myös ansioluetteloosi, koska digitaalisen markkinoinnin osaaminen on jatkuvasti kasvava ala ja sitä arvostetaan monilla toimialoilla ja myös rekrytoijien silmissä.