Digitaalisen markkinoinnin ammattilaiseksi

Nyt voit aloittaa uuden uran tai vahvistaa digitaalisen markkinoinnin taitojasi hakeutumalla Professional Diploma in Digital Marketing -koulutusohjelmaamme. Juuri uusittu Professional Diploma in Digital Marketing -koulutusohjelma, on Irlannin digitaalisen markkinointi-instituutin, Digital Marketing Instituten DMI:n virallinen, sertifikaattiin tähtäävä opintokokonaisuus, jonka suorittaneet saavat tutkinnostaan sertfikaatin.

Kurssin on suunnitellut kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset ja se on hyväksytty johtavien digitaalisten brändien toimesta kuten Facebook, Twitter, LinkedIn ja Google.

Kenelle digitaalisen markkinoinnin kurssi sopii?

Professional Diploma in Digital Marketing on tarkoitettu sinulle, joka työskentelet digitaalisen markkinoinnin ja/tai verkkoviestinnän parissa ja haluat varmistaa ajanmukaisen osaamisen ja saada kansainvälisesti tunnustetun todistuksen. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös digiajan asiantuntijalle, joka haluaa ymmärtää, miten oma osaaminen ja palvelut tehdään näkyväksi. Toisaalta voit myös aloittaa uuden kiinnostavan uran ja opetella kaiken alusta.

”Voit opiskella verkossa täysin omaan tahtiisi missä ja miten haluat. Voit suorittaa tutkinnon jopa viikossa tai käyttää syventyäksesi aiheeseen puoli vuotta. Päätös on täysin sinun.”

Mistä osa-alueista verkkokurssi koostuu?

  • Digital Marketing Foundation/Digitaalisen markkinoinnin peruspilarit

  • Website optimization/Verkkosivujen optimointi
    Rakenna verkkosivut oikein ja huomioi asiakkaan käyttäytyminen ja tarpeet
  • Content Marketing/Sisältömarkkinointi
    Tuota sisällöltään asiakkaalle arvokasta ja relevanttia sisältöä strategisella suunnittelulla. Nöin asiakas saa aidosti lisäarvoa markkinoinnistasi.
  • Organic Social Marketing/Orgaaninen sosiaalinen markkinointi
    Mitä on orgaaninen sosiaalinen media ja miten varmistetaan että se on mahdollisimman tuottavaa. Mitä eroa on orgaanisella ja maksetulla sosiaalisella medialla.
  • Paid social marketing/Ostettu sosiaalinen media
    Miten ostettu sosiaalinen media toimii ja millä varmistetaan että rahoilleen saa vastinetta.
  • SEO/Hakukoneoptimointi
    Miten saadaan oma asia näkymään parhaalla mahdollisella tavalla hakukoneissa ja minkälaisia toimenpiteitä voi tehdä, jotta vältytään epäonnistumisilta.
  • Paid search/Maksettu hakumainonta
    Maksettu hakumainonta parantaa yrityksen näkyvyyttä ja lisää vierailijoiden klikkauksia yrityksen sivuille sivulle. Miten tämän saa toimivaksi ja mitä tulee huomioida hakukoneiden maksetussa markkinoinnissa. Pay per click (PPC) ei ole suinkaan ainoa tapa, jolla yritys voi saada näkyvyyttä ja parantaa maksetun hakumainonnan onnistumista.
  • Display & Video Advertising/Display-ja videomarkkinointi
    Bannereita, tekstiä, kuvia, ääntä ja videoita ostetuille kolmannen osapuolien sivustoille. Mikä toimii, mikä ei.

  • Email marketing/Sähköpostimarkkinointi
    Sähköpostimarkkinointi on edullinen ja hyvä tapa tavoittaa asiakkaita. Nykyisten säädösten mukaan, säköpostimarkkinointia ohjaavat kuitenkin lainalaisuudet, jotka on hyvä tunnistaa jo suunnitteluvaiheessa.
  • Analytics/Analytiikka
    Analytiikka markkinoinnissa on digitallaisen markkinoinnin kulmakiviä. Mittaaminen, analysointi ja markkinoinnin johtaminen analytiikan avulla, ovat digitaalisen markkinoijan osaamisessa erittäin suuressa osassa. Analytiikan avulla yrityksen digitaalisen markkinoinnin investoinnit ja resursoinnit saadaan tuottaviksi ja tehokkaiksi
  • Digital Strategy/Digitaalinen strategia
    Digitaalinen strategia toimii mahdollistajana onnistuneessa ja tuloksellisessa digitaalisessa markkinoinnissa. Miten valitaan oikeat kanavat ja miten asetetaan yrityksen markkinointitavoitteet.

Kansainvälinen digitaalisen markkinoinnin sertifiointi

Suorittaessasi kurssin hyväksytysti saat toimialan laajasti tunnustaman kansainvälisen sertifioinnin. Tämän digitaalisen markkinoinnin kurssin on suorittanut yli 10 000 henkilöä 60 maassa. Sertifiointi antaa hyvän lisän myös ansioluetteloosi, koska digitaalisen markkinoinnin osaaminen on jatkuvasti kasvava ala ja sitä arvostetaan monilla toimialoilla ja myös rekrytoijien silmissä.