Jakso 5: Asiakkuudet haltuun CRM:n avulla

Jakso 5: Asiakkuudet haltuun CRM:n avulla

soveltoradio jakso 5

Customer Relationship Management eli CRM on yleisnimitys asiakkuudenhallintaan liittyville järjestelmille. Tässä jaksossa haastateltavana on Sovelton Catarina Linderborg, jolla on pitkältä ajalta kokemusta Microsoft Dynamicsin käytöstä CRM:n osalta. Asiakkuuksien hallinta on paljon muutakin kuin pelkkää järjestelmän käyttöä. Siihen liittyy koko asiakasprosessin ymmärtäminen ja hallinta, johdon mukana oleminen, käyttäjien sitouttaminen, tietojärjestelmän oikeanlainen käyttäminen ja sovellusten rajapintojen luova hyödyntäminen. Tässä jaksossa vartin verran asiaa CRM:stä. Palautteet tuttuun tapaan sähköpostilla soveltoradio@sovelto.fi ja kommentointi jakson omalla sivulla osoitteessa Soveltoradio.fi

Tagit: #crm #customer #asiakas #asiakkuus #järjestelmä #dynamics #microsoft

 

Lisätietoja podcastin aiheista

Microsoft Dynamics 365 (CRM) myynnin työvälineenä

80542 Customization and Configuration in Microsoft Dynamics CRM

Markkinoinnin ammattilaisen Dynamics 365 (CRM) -valmennus

Suomen Microsoft Dynamics -sivusto

Microsoftin kansainvälinen Dynamics-sivusto

Lataa