55259A: Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement for Developers

About this course
This course is designed for experienced IT professionals and developers, providing a ‘fast track’ approach to learning the required skills to start developing code in Microsoft Dynamics 365. Students will learn how to write client and server-side code to utilize the various API’s available in the Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement framework, create custom Model-driven Apps, build custom business logic in Plug-Ins and Custom Workflow Activity components and extend the Dynamics 365 event model with JavaScript and HTML Web Resources.
The course applies to both Business and Enterprise Editions of Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (Version 9.*). Techniques learned in this course can be applied to Web, UCI and Outlook apps.
Vaativuus
Arvostelut
1800,00 
+ alv./VAT

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Tervetuloa mukaan kokemaan Dynamics 365 kehittäjän kantilta

Kertatoteutus 27.-28.1.2020. Kouluttajana Ahti Haukilehto

 

Kuvaus kurssin moduuleista

Tarkempi moduulikohtainen kuvaus löytyy osoitteesta: https://www.microsoft.com/en-us/learning/course.aspx?cid=55259

Kurssin opetuskieli on suomi.

 

Module 1: Introduction to Dynamics 365 Development

This module introduces the concept of developing and extending the Microsoft Dynamics 365 Framework. You will learn about the tools and resources that are available to developers and administrators as well as best practice methodologies and fundamentals.

 

Module 2: The Dynamics 365 API

This module presents the various Developer resources, Web Services and API’s available to developers in Microsoft Dynamics 365. You will learn how to write code to consume the Web Service API endpoints using Microsoft .Net C# in Visual Studio in this module.

 

Module 3: Developing Plug-Ins for Dynamics 365

In this module you will learn how to develop custom business logic in a Plug-In component using Microsoft .Net C# in Visual Studio. You will also learn how to deploy Plug-In components to Microsoft Dynamics 365 using the Plug-In registration tool.

 

Module 4: Developing Custom Workflow Activities

In this module you will learn how to develop a custom Workflow Activity using Microsoft .Net C# in Visual Studio. You will also learn how to use a custom Workflow Activity as a Workflow Step in Microsoft Dynamics 365.

 

Module 5: Developing Client-side Code

This module introduces the concepts of developing client-side code that works with the event driven model in Microsoft Dynamics 365. You will also learn how to create and deploy client-side components using Web Resources that use the Web API to work with data in Microsoft Dynamics 365.

 

Module 6: Developing for the United Client Interface

This module looks at the relationship between Dynamics 365 and PowerApps and considers what a developer needs to know when extending a Unified Client Interface (UCI) App.

 

Lisätietoja tästä kurssista saat Catarina Linderborgilta, email: catarina.linderborg@sovelto.fi

Tervetuloa mukaan!

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
1800,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.

Myös modernit työtavat ja Office 365 kuuluu Catarinan koulutussortimenttiin. Office 365:n lisäksi löytyy osaamista myös koulujen käyttämistä Edu -ympäristöistä.
Koulutuksessa pyritään löytämään kulloisellekin asiakkaalle paras mahdollinen työkalupakki, jolla organisaatiossa voidaan tehostaa ja helpottaa työkäytäntöjä. Moderni työ ja siihen liittyvät järjestelmät ovat huippujuttu! Myös Office 365-koulutukset tehdään asiakkaan toiveiden mukaisesti suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.