ITIL® 4 Foundation

Ota palvelujohtamisen uusimmat toimintatavat haltuun! 

Tule mukaan oppimaan ITIL® 4:n entistä kokonaisvaltaisempi ajattelu palvelujohtamiseen. Uudistunut palvelumalli sisällyttää perinteisempään ITILin palveluhallinnan ytimeen uutta ajattelua ja lainaa elementtejä mm. Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Vaativuus
Arvostelut
2pvä
Kesto
1650,00 
Ajankohta:
Sijainti:
Ilmoittaudu viimeistään 23.05.2019
Puhuttu kieli: Suomi

Valitettavasti kyseinen kurssi on jo täynnä, kokeilethan toisella ajankohdalla tai sijainnilla.

Tai ota yhteyttä myyntipalveluun: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

ITIL® 4 – ota palvelujohtamisen uusimmat toimintatavat haltuun! 

Tule mukaan oppimaan ITIL® 4:n entistä kokonaisvaltaisempi ajattelu palvelujohtamiseen. Uudistunut palvelumalli sisällyttää perinteisempään ITILin palveluhallinnan ytimeen uutta ajattelua ja lainaa elementtejä mm. Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

 

Tavoite:

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi ITIL® 4 sisältö Foundation tason kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus antaa hyvät valmiudet ITIL® 4 Foundation –sertifiointikokeen suorittamiseen.

 

Kohderyhmä:

Kokonaisvaltaisena viitekehyksenä ITIL on hyödyllistä tietoa kaikille IT:n parissa työskenteleville. ITIL® 4 on uudistunut merkittävästi aiemmista ITIL-versioista ja sisältää uutta tietoa myös aiempien ITIL-versioiden koulutuksia käyneille.

 

Esitietovaatimukset:

Koulutukselle ei ole esitietovaatimuksia.

 

Koulutuksen tarkempi sisältö:

ITIL® (Infrastructure Library®) on kokoelma IT-palveluiden toimittamisen ja IT-infrastruktuurin hallinnan parhaita käytäntöjä. ITIL®in kuvaamien IT-palveluhallinnan parhaiden käytäntöjen avulla lisäät tuottavuutta, optimoit kustannuksia ja parannat asiakaskokemusta. ITILin toimintatavat ja prosessit ovat käytössä testattuja ja toimiviksi todettuja tuhansissa organisaatioissa maailmanlaajuisesti.

ITIL® 4 Foundation jaottelee ideat, käsitteet ja toimintatavat seuraavasti:

  • Palvelun arvojärjestelmä (Service Value System, SVS)
  • ITIL 4:n 7 ohjaavaa periaatetta (guiding principles)
  • ITILin näkemys arvoketjuista (Service Value Chain)
  • Palvelunhallinnan neljä ulottuvutta
  • 34 käytäntöä (practice), joista kurssilla käsitellään tarkemmin 18. Mm. Incident management (Häiriönhallinta), Problem management ( Ongelmanhallinta), Service Level management (Palvelutasonhallinta) ja Change control (Muutoksenhallinta), Service Desk
  • Peruskäsitteitä palvelunhallinnasta ja myös muista viitekehyksistä (Lean, Scrum, Agile, DevOps) palvelunhallinnan kontekstiin sovellettuna

Koulutusmateriaali on englanninkielinen. Käytetyille käsitteille ei tässä vaiheessa ole virallisia suomennoksia.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited.

Valmentajat:
Sovelton valmentajilla on monipuolinen ja pitkä tausta käytännön IT-työtehtävistä, sekä ITIL-valmennuksista. Thomas on uransa aikana perehtynyt prosessi-, palvelu- ja projektijohtamisen parhaisiin käytäntöihin ja toimintamalleihin (ITIL, COBIT, Prince2, Lean, Agile, ISO20000, ISO270001, Togaf). Kouluttajana Thomas yhdistää pilke silmäkulmassa alan parhaita käytäntöjä käytännön esimerkkeihin – tavoitteena synnyttää osallistujille oivalluksia.

 

Koulutusmateriaali:
Kurssimateriaali on englanninkielinen. Kurssimateriaali toimitetaan oppilaille etukäteen pdf-muodossa. Lisäksi osallistujat saavat kurssille valmistavaa materiaalia etukäteen sekä syventävää lisämateriaalia kurssin jälkeen.

 

Sertifiointikoe:

Koulutuksen aikana käydään läpi kysymyksiä jotka valmistavat sinua sertifiointikokeeseen.

Sertifiointikoe suoritetaan erikseen varattavana aikana koulutuksen jälkeen. Tentin hinta 350€ (alv0).

 

Avainsanat: , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
useita
1650,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Thomas Hughes

Thomas Hughes

  • thomas.hughes@sovelto.fi

Thomas on prosessi-, palvelu- ja projektijohtamisen kokenut toimija, jolle kansainvälisessä toimintakentässä ja erilaisten kulttuurien kanssa toimiminen on tuttua. Monipuolisen työhistorian ja vaihtelevien työtehtävien kautta prosessien kehittäminen, jalkauttaminen ja prosesseihin eri rooleissa osallistuminen ovat tulleet tutuiksi.

Thomas on uransa aikana perehtynyt alan erilaisiin parhaisiin käytäntöihin ja toimintamalleihin (ITIL, COBIT, Prince2, Lean, Agile, ISO20000, ISO270001, Togaf). Kouluttajana Thomas yhdistää pilke silmäkulmassa alan parhaita käytäntöjä käytännön esimerkkeihin tavoitteena synnyttää osallistujille oivalluksia. Kaksikielisenä asiat tulee tarvittaessa kerrottua suomen lisäksi myös englanniksi.

Kouluttaja


Thomas Hughes

Thomas Hughes

  • thomas.hughes@sovelto.fi

Thomas on prosessi-, palvelu- ja projektijohtamisen kokenut toimija, jolle kansainvälisessä toimintakentässä ja erilaisten kulttuurien kanssa toimiminen on tuttua. Monipuolisen työhistorian ja vaihtelevien työtehtävien kautta prosessien kehittäminen, jalkauttaminen ja prosesseihin eri rooleissa osallistuminen ovat tulleet tutuiksi.

Thomas on uransa aikana perehtynyt alan erilaisiin parhaisiin käytäntöihin ja toimintamalleihin (ITIL, COBIT, Prince2, Lean, Agile, ISO20000, ISO270001, Togaf). Kouluttajana Thomas yhdistää pilke silmäkulmassa alan parhaita käytäntöjä käytännön esimerkkeihin tavoitteena synnyttää osallistujille oivalluksia. Kaksikielisenä asiat tulee tarvittaessa kerrottua suomen lisäksi myös englanniksi.