ITIL® 4 Foundation

Ota palvelujohtamisen uusimmat toimintatavat haltuun! 

Tule mukaan oppimaan ITIL® 4:n entistä kokonaisvaltaisempi ajattelu palvelujohtamiseen. Uudistunut palvelumalli sisällyttää perinteisempään ITIL®:in palveluhallinnan ytimeen uutta ajattelua ja lainaa elementtejä mm. Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista. Kurssi sisältää sertifiointitestin.

2pvä
Kesto
2000,00 
+ alv./VAT
Ajankohta:
Sijainti:
Valitsemasi koulutus sisältää seuraavat päivät:
Sovelto Access -krediiteillä maksettaessa veloitamme krediittejä kurssin euromääräisen hinnan verran. Tarkan krediittimäärän voit kysyä myyntipalvelusta: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Ilmoittaudu viimeistään 30.11.2020
Puhuttu kieli: Suomi

Valitettavasti kyseinen kurssi on jo täynnä, kokeilethan toisella ajankohdalla tai sijainnilla.

Tai ota yhteyttä myyntipalveluun: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

ITIL® 4 – ota palvelujohtamisen uusimmat toimintatavat haltuun! 

ITIL® 4 Foundation -kurssi (2 pv) esittelee osallistujille palveluiden hallintaa, toimitusta ja näiden yhteyttä liiketoiminnan odotuksiin. Kurssin jälkeen osallistujat tunnistavat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt organisaatiossa. Kurssin jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa ITIL® 4 Foundation -sertifiointitesti.

Kenelle ITIL 4 Foundation -koulutus sopii?

Kurssi on suunnattu IT-johdolle, kuten tietohallintojohtajille ja -päälliköille, senior-tason IT-päälliköille, projektipäälliköille, tiiminvetäjille, IT-asiantuntijoille sekä IT-päälliköille ja -konsulteille. Kurssi soveltuu hyvin myös kaikille niille, joiden työtehtävät käsittävät IT-palveluiden ostamiseen tai hyödyntämiseen liittyviä tehtäviä.

Valmennuksen sisältö:

ITIL® on globaalisti tunnustettu kokoelma parhaita käytäntöjä ja malleja IT-johtamiseen. ITIL:ssä määritellyt palvelunhallinnan käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa maailmanlaajuisesti. ITIL 4 Foundation -valmennuksessa nämä palvelunhallinnan ideat ja käytännöt esitellään seuraavasti:

  • Palvelun arvojärjestelmä (Service Value System, SVS)
  • ITIL 4:n 7 ohjaavaa periaatetta (guiding principles)
  • ITILin näkemys arvoketjuihin (Service Value Chain)
  • Palvelunhallinnan neljä ulottuvutta
  • 34 käytäntöä (practice), joista kurssilla käsitellään tarkemmin 18
  • Peruskäsitteitä palvelunhallinnasta ja myös muista viitekehyksistä (Lean IT, Agile, DevOps, organisaation muutoksen johtaminen) poimittuna ja palvelunhallinnan kontekstiin sovellettuna

Mainitut osa-alueet muodostavat palvelun elinkaarelle kehyksen, jonka avulla palvelu vastaa paremmin liiketoiminnan tarpeisiin liiketoiminnan arvoja arvioitaessa.

ITIL® (Infrastructure Library®) on kokoelma IT-palveluiden toimittamisen ja IT-infrastruktuurin hallinnan parhaita käytäntöjä. ITIL®in kuvaamien IT-palveluhallinnan parhaiden käytäntöjen avulla lisäät tuottavuutta, optimoit kustannuksia ja parannat asiakaskokemusta.

Sertifiointi

Valmennuksen lopuksi suoritetaan sertifiointitesti, joka koostuu 40 monivalintakysymyksestä.

Opetuskieli

Valmentaja puhuu suomea. Materiaalit ja sertifiointitesti ovat englanninkieliset.

 

Lähde mukaan nyt ja sertifioidu ITIL® 4 Foundation -osaajaksi!

 

 

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logoTM is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

 

Avainsanat: , , , , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
useita
2000,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Yhteistyökumppani Wakaru

  • yhteistyökumppani.wakaru@sovelto.fi

Kouluttaja


Yhteistyökumppani Wakaru

  • yhteistyökumppani.wakaru@sovelto.fi