ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement (CSI) (eLearning)

Menestyksen avain ei ole virheiden vähyys vaan se mitä virheistä opitaan.

Vaativuus
Arvostelut
1035,00 

Kieli: Suomi

Agenda

IT-organisaation kyky kehittyä ja oppia virheistään on pidemmällä tarkasteluvälillä on eräs tärkeimmistä sen menestymiseen vaikuttavista tekijöistä. Jatkuva palvelun parantaminen on ajattelutapa joka toimiakseen on juurrutettava organisaation kaikille tasoille. Tule syventämään IT-palvelujohtamisen osaamistasi ja oppimaan miten ITIL® voi auttaa sinua kehittämään palveluita vielä paremmaksi.

Sovelton ITIL® Continual Service Improvement -kurssikokonaisuus rakentuu laadukkaan englanninkielisen eLearning itseopiskelukokonaisuuden ympärille.

1. hyvä kokonaiskuva siitä mistä kaikesta Jatkuva palvelun parantaminen rakentuu
2. ymmärrys erilaisista lähestymistavoista jatkuvaan kehittämiseen ja mittaamisen, raportoinnin ja organisaatiomuutoksen merkityksestä jatkuvassa kehittämisessä

3. arvostettu ITIL® Intermediate -tason sertifikaatti (vaatii testin läpäisyn)

Koulutuksen jälkeen osallistujilla on hyvät tiedot palvelun jatkuvan parantamisen käytännöistä, periaatteista ja toimintamalleista parhaiden käytäntöjen näkökulmasta. Kurssilla syvennytään palvelun kehittämisen, laadun ja muutoksen toteuttamisen sekä kilpailukyvyn parantamisen asiakokonaisuuksiin. Kurssilla käsitellään myös jatkuvan kehittämisen periaatteiden näkyminen muissa palvelun elinkaaren vaiheissa.

Kurssin jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa ITIL® Intermediate Continual Service Improvement -englanninkielinen sertifiointitesti. Sertifiointitestissä on tenttitakuu – jos et pääse ensimmäisellä yrittämällä läpi, niin toinen yritys on maksuton!

Kenelle?

Koulutuksen kohderyhmä on IT-palvelutuotannon, palvelunhallinnan tai palvelujohtamisen kanssa työskentelevät henkilöt. Tyypillisiä rooleja ovat prosessin omistajat, kehityspäälliköt, palvelupäälliköt, tuotantopäälliköt, ServiceDeskin vetäjät, projektipäälliköt, konsultit, tietohallintopäälliköt ja -vastaavat.

Esitiedot: Kurssille osallistujilta vaaditaan ITIL® v3 Foundation tai ITIL® Foundation 2011 edition -sertifiointi. Suosituksena muttei vaatimuksena on myös vähintään 2-4 vuotta työkokemusta IT-palvelujohtamisesta.

Miksi?

Laajenna omaa osaamistasi muutosten hallinnan merkityksestä IT-palvelujohtamiselle oman aikataulusi mukaan tällä ainutlaatuisella kurssikokonaisuudella.

Englanninkielinen itseopiskelumateriaali on toteutettu laadukkailla videoilla ja sisältää lisäksi huomattavan määrän pdf-muotoista lisämateriaalia opiskelun tueksi.

Miten?

Tämä sertifikaatti on vahva osoitus osaamisestasi ja kasvattaa markkina-arvoasi tutkitusti.

Tämän paketin avulla voit opiskella rauhassa omaan tahtiisi ja sertifioitua niin hitaasti tai nopeasti kuin haluat. Kurssikohtainen itseopiskeluaika on voimassa 3 kk siitä kuin ilmoitat haluavasi aloittaa yksittäisen kurssin. Asioiden omaksumiseen suositellaan, että varaat itseopiskeluun aikaa vähintään 21 tuntia.

TILAA ITSEOPISKELUPAKETTI HETI!

 

Jos et ole varma onko kurssi sinulle parhaiten sopiva ITIL®-jatkokurssi niin ota yhteyttä myyntipalveluumme (myyntipalvelu@sovelto.fi)

Materiaali:

Itseopiskelumateriaali on englanninkielinen. Kurssilla käytetään Sovelton yhteistyökumppanin Quint Wellington Redwoodin tuottamaa APMG:n virallisesti hyväksyttyä materiaalia. Käyttöoikeus materiaaliin on 90 päivää.

Sovelto is a licensed Quint Wellington Redwood affiliate.

 

Testi:

Kurssin jälkeen osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa ITIL® Intermediate Service Operation -englanninkielinen sertifiointitesti. Sertifiointitestissä on tenttitakuu – jos et pääse ensimmäisellä yrittämällä läpi, niin toinen yritys on maksuton! Sertifiointitestistä saa kolme pistettä ITIL® Expert -sertifiointia varten.

Lisätietoja:

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited.
Sovelto is a licensed ITIL® affiliate on behalf of AXELOS Ltd.

 

Avainsanat: ,

Agenda

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
1035,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Pasi Lehtiniemi

Pasi Lehtiniemi

Olen kokenut liiketoimintajohtaja ja johtajuuden kehittäjä.  Minulla on yli 20 vuoden kokemus projekti- ja palvelujohtamisesta sekä henkilöstön osaamisen kehittämisestä esimiesroolissa. Olen vastannut lukuisten kriittisten muutoshankkeiden toteuttamisesta vaativissa toimintaympäristössä. Uskon vahvaan verkostoyhteistyöhon sekä siihen, että hyvällä ihmislähtöisellä johtamisella voimme ratkaista kaikki liiketoimintahaasteet.

Kouluttajasertifioinnit: Situational Leadership® II, Self Leadership, Optimal Motivation, Legendary Service, Coaching Essentials, Everything DiSC®, The Five Behaviors of a Cohesive Team™.