Legendary Service – yrityksesi kilpailuvaltti

The Ken Blanchard Companies® Legendary Service asiakaspalveluvalmennus opettaa kokonaisvaltaisesti niin sisäisten kuin ulkoistenkin asiakkaiden ideaalin palvelemisen merkityksen yrityksesi kilpailuedun luomisessa.

Vaativuus
Arvostelut
1200,00 
+ alv./VAT

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Blanchard partner network

 

The Ken Blanchard Companies® Legendary Service asiakaspalveluvalmennus opettaa kokonaisvaltaisesti niin sisäisten kuin ulkoistenkin asiakkaiden ideaalin palvelemisen merkityksen yrityksesi kilpailuedun luomisessa.

 

 

 

 

 

Yrityksen on 6-7 kertaa kalliimpaa houkutella uusi asiakas kuin säilyttää jo olemassa oleva asiakassuhde.*

 

89% kuluttajista kertovat huonon asiakaspalvelukokemuksen syyksi vaihtaa business kilpailijalle.*

*Lähde 

Minkälaista on poikkeuksellisen hyvä asiakaspalvelu?

Erinomaiseen asiakaspalveluun panostavat yritykset tietävät, että asiakassuhteiden ylläpito on kaikkein tärkein voimavara yritykselle. He rakentavat palvelukulttuurin, jossa työntekijät ovat valtuutettuja huolehtimaan asiakkaista, kehittämään palveluita ja vähentämään kuluja. Tuloksena on asiakasuskollisuuden ja myynnin sekä yritykseen sitoutumisen lisääntyminen.

The Ken Blanchard Companies® Legendary Service -koulutus auttaa tekemään asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin. Se perustuu vuosien tutkimus- ja kehitystyöhön sellaisten yritysten kanssa, joille palvelu on etusijalla.

 

Legendary Service ohjelman I care -malli luo perustan yrityksesi palvelukulttuurille ja asiakaspalvelutaidoille.

Legendary Service on vuorovaikutteinen ja nopeasti omaksuttava ohjelma, jonka avulla luot palvelukeskeisen vision ja arvot koko henkilöstölle. Tiimisi tunnistaa uskomuksensa asiakaspalvelusta, ymmärtää niiden vaikutukset käyttäytymiseensä sekä osaavat paremmin arvioida asiakkaiden erilaiset tarpeet.

 

 

 

Asiakkaasi palaavat aina takaisin

Yrityksesi asiakaspalvelun laadun takaavat ainoastaan motivoituneet ja uskolliset työntekijät, jotka ovat valtuutettuja ja kykeneviä ratkomaan erilaisia asiakaspalvelutilanteita. Ainoastaan tällaiset työntekijät sitoutuvat tuottamaan ja kehittämään parhainta palvelukulttuuria. Blanchard Companies® Legendary Service ohjelmalla yrityksesi ja työntekijäsi tuottavat johdonmukaisesti ihanteellista palvelua, jolla asiakkaat palaavat takaisin tekemään kanssasi yhteistyötä.

Legendary Service -ohjelmalla

  1. Palvelukeskeinen yrityskulttuuri ja brändi
  2. Säästöt
  3. Asiakasuskollisuuden lisääntyminen
  4. Seuraajat sosiaalisessa mediassa edistäämään myyntiä
  5. Asiakkaistaan välittävä organisaatio, joka on tunnettu ihanteellisesta, legendaarisesta palvelustaan.

Miten yrityksesi todella palvelee asiakkaita? Vastaa lyhyeen The Ken Blanchard Companies® kyselyyn!

 


Tämä koulutus on sovitettavissa tilanteeseesi ja tarpeeseesi, niin sisällön kuin aikataulunkin osalta.  Voimme myös yhdistellä eri koulutusten osia ja rakentaa juuri teille sopivan valmennuksen. 

Jätä koulutuspalveluehdotus.

Ota yhteyttä myyntitiimiin.

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
1200,00  + alv./VAT