Markkinoinnin ammattilaisen Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) -valmennus

Segmentoi asiakkaasi ja luo niiden perusteella markkinointiluetteloita Microsoft Dynamics CRM:n markkinointityökaluilla. Suunnittele ja toteuta kampanjoita halutuille kohderyhmille. Kerää ja analysoi kampanjavastaukset myynnin jatkokäsittelyä varten sekä tulevan markkinoinnin suunnitteluun ja budjetointiin.

Vaativuus
Arvostelut
900,00 

Yksityiskurssin tiedustelu

  • Tämä kurssi järjestetään yksilöidysti vain pyynnöstä, haluttuna ajankohtana. Ota yhteys yritysmyyntiin soittamalla 042 42 2121 tai oheisen lomakkeen avulla:

Kurssin tavoitteena on tutustua markkinoinnin prosesseihin ja Microsoft Dynamics CRM:n tarjoamiin mahdollisuuksiin. Eihän markkinoinnin tarvitse olla silmät ummessa umpimähkään spämmäämistä vaan täsmäiskuja tarkoin valittuihin kohteisiin sivullisten joutumatta uhreiksi.

Kurssi on tarkoitettu markkinoinnin ja myynnin henkilöille, jotka haluavat hyödyntää Microsoft  Dynamics CRM-asiakkuudenhallintajärjestelmää markkinoinnissaan.

CRM:n markkinointitoimintoja hyödyntämällä pystyt todentamaan kunkin kampanjan tulokset euroina. Voit verrata suunnitelmaa ja toteutusta ja kehittää markkinointiprosessia saadun tiedon perusteella. Näet selkeämmin, minkälaisille ja -kokoisille kohderyhmille markkinointitoimenpiteitä kohdistetaan.

 

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta (erityisesti Excel, Word ja Outlook) on hyötyä kurssilla.

 

Markkinointiprosessin kulku ja ohjelman käyttöperiaate
  • Näkymät ja niiden käyttäminen
  • Tietueiden lajittelu, suodatus ja etsiminen
  • Tietueiden luominen, muokkaaminen, yhdistäminen ja poistaminen
  • Tietueiden delegointi (Assign) ja jakaminen (Share)
  • Huomautusten (Notes) käyttäminen, liitetiedostot
  • Oman työtilan mukauttaminen
Markkinointilistojen hallinta
  • Markkinointilistan (Marketing List) luominen ja listan tuominen ohjelmaan ulkopuolisesta järjestelmästä
  • Erikoishaku (Advanced Find) -toiminnon hyödyntäminen
  • Markkinointilistan kopiointi ja usean luettelon yhdistäminen uudeksi markkinointilistaksi
Kampanjan luominen
  • Uuden kampanjan (Campaign) luominen tai kopiointi aikaisemmasta kampanjasta
  • Suunnittelutehtävien ja kampanja-aktiviteettien luominen
  • Kampanjamallipohjan käyttäminen
  • Kampanjan testaaminen
Kampanjan toteuttaminen
  • Kampanjan käynnistäminen
  • Kampanjavastausten käsittely ja muuntaminen liideiksi (Lead) tai myyntimahdollisuuksiksi (Opportunity)
  • Pikakampanjan (Quick Campaign) luominen
Raportointi
  • Kampanjan tilannetietojen seuranta
  • Toteutuneiden kustannusten vertaaminen budjetoituihin, arvioitu tuotto

 

Avainsanat: , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
900,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.