Suuri haaste Microsoft Dynamics CRM -järjestelmän käyttöönotossa on se, että kaikki ottavat sovelluksen arkikäyttöön ja käyttävät sitä yhtenäisillä työtavoilla. Vain tällä tavalla saadaan asiakkuudenhallinnan hyödyt esiin ja raportointi luotettavaksi. Koska Microsoft Dynamics CRM:n tarjoamat työskentelytavat helpottavat myös myyjän arkea, käyttöönotolle on hyvät lähtökohdat.
Kurssin tavoitteena on antaa konkreettiset välineet asiakkuudenhallintaan myynnin näkökulmasta asiakkaan omassa Microsoft CRM -ympäristössä. Kurssi toteutetaan räätälöitynä asiakaskohtaisesti ja kurssia edeltää kouluttajamme tutustuminen asiakkaan ympäristöön ja liiketoimintaan.
Kurssi on tarkoitettu henkilöille, jotka käyttävät tai tulevat käyttämään Microsoft Dynamics CRM -asiakkuudenhallintajärjestelmää myynnin tehtävissä.
Myyntiryhmä tarvitsee selkeät ohjeet CRM:n kenttien käyttötarkoitukseen ja merkitykseen organisaation kannalta. Käyttäjillä on oltava henkilökohtaisen motivaatio tallentaa asiakastietoutta mahdollisimman reaaliaikaisesti järjestelmään. Yhteinen koulutus ja siihen liittyvä keskustelu varmistavat uusien käytäntöjen toteutumisen.
Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta (erityisesti Excel ja Outlook) on hyötyä kurssilla.
Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton tuottamaa suomenkielistä materiaalia.
Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.
Myös modernit työtavat ja Office 365 kuuluu Catarinan koulutussortimenttiin. Office 365:n lisäksi löytyy osaamista myös koulujen käyttämistä Edu -ympäristöistä.
Koulutuksessa pyritään löytämään kulloisellekin asiakkaalle paras mahdollinen työkalupakki, jolla organisaatiossa voidaan tehostaa ja helpottaa työkäytäntöjä. Moderni työ ja siihen liittyvät järjestelmät ovat huippujuttu! Myös Office 365-koulutukset tehdään asiakkaan toiveiden mukaisesti suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.