Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) myynnin työvälineenä

Varmista CRM:n käytön parhaat toimintatavat, jotta organisaatiosi panostus CRM:n käyttöönotossa ei jäisi vain myyntijohdon visioksi ruusuisemmasta tulevaisuudesta. Ota yhteys myyntipalveluumme ja tilaa koulutus myyntihenkilöstöllesi.

 

 

Vaativuus
Arvostelut
900,00 

Yksityiskurssin tiedustelu

  • Tämä kurssi järjestetään yksilöidysti vain pyynnöstä, haluttuna ajankohtana. Ota yhteys yritysmyyntiin soittamalla 042 42 2121 tai oheisen lomakkeen avulla:

CRM myynnin tehostamisessa

Suuri haaste Microsoft Dynamics CRM -järjestelmän käyttöönotossa on se, että kaikki ottavat sovelluksen arkikäyttöön ja käyttävät sitä yhtenäisillä työtavoilla. Vain tällä tavalla saadaan asiakkuudenhallinnan hyödyt esiin ja raportointi luotettavaksi. Koska Microsoft Dynamics CRM:n tarjoamat työskentelytavat helpottavat myös myyjän arkea, käyttöönotolle on hyvät lähtökohdat.

Kurssin tavoitteena on antaa konkreettiset välineet asiakkuudenhallintaan myynnin näkökulmasta asiakkaan omassa Microsoft CRM -ympäristössä. Kurssi toteutetaan räätälöitynä asiakaskohtaisesti ja kurssia edeltää kouluttajamme tutustuminen asiakkaan ympäristöön ja liiketoimintaan.

Kurssi on tarkoitettu henkilöille, jotka käyttävät tai tulevat käyttämään Microsoft Dynamics CRM -asiakkuudenhallintajärjestelmää myynnin tehtävissä.

Myyntiryhmä tarvitsee selkeät ohjeet CRM:n kenttien käyttötarkoitukseen ja merkitykseen organisaation kannalta. Käyttäjillä on oltava henkilökohtaisen motivaatio tallentaa asiakastietoutta mahdollisimman reaaliaikaisesti järjestelmään. Yhteinen koulutus ja siihen liittyvä keskustelu varmistavat uusien käytäntöjen toteutumisen.

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta (erityisesti Excel ja Outlook) on hyötyä kurssilla.

Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton tuottamaa suomenkielistä materiaalia.

 

1. PÄIVÄ

Tarkoituksenmukaisen asiakastietouden löytäminen
  • Microsoft CRM käyttäminen Outlookin kautta (Online/Offline) ja Web-käyttöliittymässä
  • Ohjelman näkymät ja niiden käyttäminen
  • Tietueiden lajittelu, suodatus ja etsiminen
  • Oman työtilan mukauttaminen
Asiakkuuden käsite ja tietueiden käsittely
  • Asiakkuuksien ja yhteyshenkilöiden käyttäminen
  • Tietueiden luominen, muokkaaminen, yhdistäminen ja poistaminen
  • Tietueiden delegointi (assign) ja käyttöoikeuksien jakaminen (share)
  • Huomautusten käyttäminen, liitetiedostot
  • Aktiviteettien käyttäminen
Liidien (Lead) käsittelyprosessi
  • Liidien tuottaminen
  • Hyväksyminen tai hylkääminen
Myyntimahdollisuuksien (Opportunity) hoitaminen
  • Myyntimahdollisuuden (Opportunity) merkitys järjestelmässä
  • Myyntiprosessin (Sales Process) hyödyntäminen
  • Tarjouksien (Quote), Tilauksien (Order) ja Laskujen (Invoice) käyttäminen
  • Myyntimahdollisuuden sulkeminen
Myynnin työkalut
  • Kilpailijatietouden (Competitors) seuranta
  • Myynnin aineiston (Sales Literature) käyttäminen; esim. tuotekuvastot, hinnastot
  • Pikakampanjan (Quick Campaign) luominen
  • Sähköpostimallit
Raportointi
  • Erikoishaku (Advanced Find) -toiminto ja haun tallentaminen näkymäksi
  • Tietojen vienti Exceliin
  • Myyntiraportit

 

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
900,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.