Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): ominaisuudet ja käytön suunnittelu

Koulutus antaa käyttöönottoprojektin projektiryhmälle hyvät valmiudet keskustella toimittajan kanssa, käsityksen siitä  mikä oikeasti maksaa järjestelmää mukautettaessa organisaation tarpeisiin ja mitä ominaisuuksia CRM:stä löytyy jo valmiiksi ilman erillistä sovelluskehitystä.

Vaativuus
Arvostelut
1800,00 

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Agenda

Ota CRM haltuun ja kaikki hyöty irti järjestelmäsi ominaisuuksista

Tiedätkö, miten voisit nähdä myyntiryhmäsi tekemät kaupat kaavioina koontinäytössä? Haluaisitko, että asiakaspalvelun tekemät tapahtumat kirjautuisivat suoraan heidän tavoitteisiinsa ilman kaksinkertaista kirjaamista? Tiedätkö, miten dynaamisten ja staattisten markkinointiluetteloiden käyttö eroaa toisistaan? Oletko pohtinut, miten ’myyt’ CRM:n käytön yrityksesi loppukäyttäjille? Auttaisiko Outlook Client tässä?

Tunne CRM:si. Sinä voit olla se, joka ohjaa CRM-projektiasi, etkä jää muiden talutettavaksi.

Kurssin jälkeen tiedät:
1. mitä sinun tulee ottaa huomioon käyttöönotto- tai siirtymäprojektissasi.
2. mitä ominaisuuksia organisaatiosi voi CRM:stä hyödyntää välittömästi ja mitä tulevaisuudessa.
3. mitkä ominaisuudet voit ottaa käyttöön sellaisenaan ja mitkä vaativat räätälöintiä.

Koulutus antaa käyttöönottoprojektin projektiryhmälle hyvät valmiudet keskustella toimittajan kanssa, käsityksen siitä  mikä oikeasti maksaa järjestelmää mukautettaessa organisaation tarpeisiin ja mitä ominaisuuksia CRM:stä löytyy jo valmiiksi ilman erillistä sovelluskehitystä.

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-käyttöympäristön ja internetselaimen käytön perustuntemusta. Office-ohjelmien käytön hallinnasta on hyötyä kurssilla.

Käytämme koltuksessa Dynamics CRM Onlinen viimeisintä versiota.

 

Koulutuksen tarkempi sisältö:

1. PÄIVÄ

Tärkeimmät uudistukset
  • Uudistunut käyttöliittymä
  • Käyttöliittymän personointi
  • Tietojen muokkaus kaavioiksi
  • Mittaristot
Käyttöönotossa huomioitavia asioita
  • Käyttäjäroolit ja organisaatiorakenne
  • Kaksoiskappaleiden estäminen
  • Prosessien mallinnus työnkuluilla
Käytön perusperiaatteet
  • CRM:n selain- ja Outlook-käyttöliittymät
  • Tietueiden käsittely
  • Tietueiden massamuutokset
  • Asiakkuudet
  • Yhteyshenkilöt
  • Aktiviteettien käyttäminen

Myynnin toiminnot

  • Tavoitteiden hallinta
  • Liidit
  • Myyntimahdollisuudet
  • Tarjoukset, Tilaukset ja Laskut
Raportit
  • Valmiit raportit
  • Kaaviot ja mittaristot
  • Erikoishaku
  • Excel-raportointi

2. PÄIVÄ

Outlook-käyttöliittymä
  • CRM:n käyttö Outlook 2013:ssa
  • Viestien ja kalenteritapahtumien liittäminen CRM:ään
  • Wordin yhdistelytoiminnon hyödyntäminen
Markkinointityökalut
  • Markkinointilistojen luominen ja hallinta
  • Markkinointikampanjan luominen
  • Kampanjapalautteiden käsittely
  • Pikakampanjat
Palveluiden hallinta
  • Palvelusopimukset
  • Palvelupyyntöjen käsittely
  • Työjonot
Palveluiden aikataulutus
  • Palveluiden luominen
  • Käyttäjien ja resurssien aikatauluttaminen
  • Palveluiden aikatauluttaminen

 

Avainsanat: , ,

Agenda

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
1800,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.