Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Pääkäyttäjille ja Key Usereille

Liiketoiminnan tarpeet muuttuvat ja samalla CRM:n pitää elää mukana. Organisaatiossa tarvitaan osaajia, jotka pystyvät muokkaamaan CRM:ää tarpeiden mukaiseksi ja sujuvasti keskustelemaan CRM-yhteistyökumppaneiden kanssa. Kurssin jälkeen osaat perusylläpitotoimet, järjestelmän mukauttamisen ja työnkulkujen tekemisen.

Vaativuus
Arvostelut
1800,00 

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Käytännönläheinen haltuunotto

Microsoft Dynamics CRM -järjestelmää käyttävässä organisaatiossa on hyvä olla muutaman henkilön pääkäyttäjätiimi, joka hallinnoi järjestelmää sysadminin roolissa. Kurssin antaa osallistujalle valmiudet hallita käyttäjiä sekä tehdä erilaisia ylläpitotehtäviä ja tietokantakyselyitä. Lisäksi kurssilla tutustutaan prosesseja helpottaviin työnkulkusääntöihin ja CRM-järjestelmän mukauttamiseen.

Kurssilla tarkastellaan monia käytännönläheisiä skenaarioita. Näistä on ollut erityisen paljon hyötyä konsulttityössä toimiville henkilöille joille asiakkuudenhallinnan businessnäkökulma päivittäisessä työssä usein jää liian vähälle huomiolle.

Kurssi on tarkoitettu Microsoft Dynamics CRM -pääkäyttäjille ja Dynamics CRM -konsulteille. CRM -konsulteille kurssi tarjoaa hyvän osaamispohjan ja antaa varmuutta asiakastyöhön.
Esitiedot: Microsoft Dynamics CRM -järjestelmän peruskäytön tuntemus on kurssille osallistuvalle välttämätöntä.

Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton suomenkielistä CRM-materiaalia.

 

1. PÄIVÄ

Käyttäjien hallinta
  • Liiketoimintayksiköt
  • Käyttöoikeusroolit
  • Käyttäjät
  • Ryhmät
Pääkäyttäjän ylläpitotoimet
  • Tietueiden poistaminen
  • Tietuekohtaisten käyttöoikeuksien lisääminen jakamalla
  • Delegointi
  • Tietojen massamuutokset
  • Kaksoiskappaleiden hallinta
  • Tiedon ulosvieminen, päivittäminen ja palauttaminen CRM:ään
  • Seurannan hyödyntäminen
Raportit ja kuvaajat
  • Mittaristot ja kaavioiden luominen
  • Erikoishaku
  • Raporttien luominen Report Wizardin avulla
  • Excel-raportit ja pivot-toiminnon hyödyntäminen

2. PÄIVÄ

Työnkulut
  • Prosessit
  • Työnkulkujen käyttömahdollisuudet ja rajoitukset
  • Työnkulkusääntöjen luominen
  • Prosessien mallintaminen ja vaiheistus työnkuluilla
  • Business Rules
Mukauttaminen
  • Entiteettien luominen
  • Kenttien luominen CRM:ssä
  • Entiteettien väliset suhteet
  • Näkymien muuttaminen ja uusien näkymien luominen, oletusnäkymät
  • Hakusarakkeiden määrittäminen hakunäkymiin

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
1800,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.