Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) peruskurssi

Microsoft Dynamics 365:lla tehostat ja helpotat työtäsi omassa organisaatiossasi. Kun on kyse myynnistä, markkinoinnista tai sidosryhmien hallinnoinnista, opit peruskurssilla sujuvaksi ja ketteräksi järjestelmäkäyttäjäksi. Kurssilla teemme paljon harjoituksia ja jaamme kurssilaisille parhaita mahdollisia toimintatapoja ja vinkkejä sujuvaan työhön.

 

 

Vaativuus
Arvostelut
1pvä
Kesto
900,00 
+ alv./VAT
Ajankohta:
Sijainti:
Sovelto Access -krediiteillä maksettaessa veloitamme krediittejä kurssin euromääräisen hinnan verran. Tarkan krediittimäärän voit kysyä myyntipalvelusta: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Ilmoittaudu viimeistään 22.04.2019
Puhuttu kieli: Suomi

Valitettavasti kyseinen kurssi on jo täynnä, kokeilethan toisella ajankohdalla tai sijainnilla.

Tai ota yhteyttä myyntipalveluun: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

 

Ota CRM tehokäyttöön omassa työssäsi

Microsoft Dynamics 365 Online Customer Engagement (CRM) on mainio tuote jolla tehostat asiakkuuksien ja sidosryhmien hallintaa. Peruskurssin käytyäsi, pääset hyödyntämään oppimaasi omassa työssäsi.

Peruskurssilla käsittelemme toiminnallisuuksia, opettelemme fiksua navigointia järjestelmässä ja varmistamme että taitosi riittävät selviytymään päivittäisistä tehtävistäsi. Vaikka CRM:n alkuperäinen käyttötarkoitus on ollut myynnin- ja markkinoinnin toimintoihin liittyvät tehtävät, otamme koulutuksessa huomioon myös muut käyttöskenaariot, joihin organisaatiossasi järjestelmää mahdollisesti käytetään. Koulutus soveltuu hyvin myös henkilöille, jotka harkitsevat ohjelmiston käyttöönottoa työvälineeksi.

Kurssi toteutetaan hands-on -koulutuksena, jolloin opetuksen lisäksi keskitymme tekemiseen ja harjoitteluun.

Jos innostuksesi ylittää tämän yhden päivän mittaisen peruskurssin, suosittelemme Key Usereille/Super Usereille/Tehokäyttäjille tarkoitetulle kurssille osallistumista. Kurssikuvauksen löydät täältä: https://www.sovelto.fi/tuote/microsoft-dynamics-365-customer-engagement-crm-key-usereille-paakayttajille/

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta on hyötyä kurssilla.

Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton tuottamaa suomen- ja englanninkielistä materiaalia.

Koulutus sopii erinomaisesti myös asiakaskohtaisena toteutettavaksi. Asiakaskohtaiset kurssit toteutamme toiveidenne mukaan suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Esimerkkejä koulutuksessa läpikäytävistä aiheista:

  • CRM:n selain- ja Outlook-käyttöliittymät
  • Tietueiden käsittely
  • Tietueiden massamuutokset
  • Asiakkuudet
  • Yhteyshenkilöt
  • Aktiviteetit
Myynnin toiminnot
  • Liidit
  • Myyntimahdollisuudet
  • Tarjoukset, tilaukset ja laskut
CRM markkinoinnin työkaluna
  • Markkinointilistat
  • Kampanjat ja pikakampanjat
  • Markkinointiviestit
Raportit
  • Erikoishaku
  • Valmiit raportit

 

 

Avainsanat: , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
useita
900,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.

Kouluttaja


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.