Uudella Unified Interfacella: Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) peruskurssi

 

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) uusi Unified Interface -käyttöliittymä – Peruskurssi

 

Dynamics 365 CRM:n uusi käyttöliittymä Unified Interface, tuli monelle käyttäjälle pienoisena yllätyksenä. Erot perinteiseen Customer Engagement -käyttöliittymään ovat käyttäjän kannalta merkittävät ja monet ovat kokeneet muutokset hankalina. Unified Interface on mainio juttu, mutta vaatii hieman tarkastelua ja tutustumista.

 

Pidämme päivän mittaisen Dynamics 365 CRM -peruskoulutuksen, jossa käymme läpi toimintoja ja toimintatapoja Unified Interface -käyttöliittymässä.

 

 

900,00 
+ alv./VAT

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Uudella Unified Interfacella: Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) peruskurssi

 

Ota Dynamics 365 tehokäyttöön omassa työssäsi – Tervetuloa uusi käyttöliittymä Unified Interface!

Microsoft Dynamics 365 Online Customer Engagement (CRM) on mainio tuote jolla tehostat asiakkuuksien ja sidosryhmien hallintaa. Peruskurssin käytyäsi, pääset hyödyntämään oppimaasi omassa työssäsi tutustuttuasi uusimpaan käyttöliittymään, Unified Interfaceen.

Tällä kurssilla keskitymme perustoimintoihin joita Dynamics 365 CRM -käyttäjä työssään tarvitsee. Kurssilla käsittelemme toiminnallisuuksia, opettelemme fiksua navigointia järjestelmässä ja varmistamme että taitosi riittävät selviytymään päivittäisistä tehtävistäsi. Vaikka CRM:n alkuperäinen käyttötarkoitus on ollut myynnin- ja markkinoinnin toimintoihin liittyvät tehtävät, otamme koulutuksessa huomioon myös muut käyttöskenaariot, joihin organisaatiossasi järjestelmää mahdollisesti käytetään. Koulutus soveltuu hyvin myös henkilöille, jotka harkitsevat ohjelmiston käyttöönottoa työvälineeksi.

Kurssi toteutetaan hands-on -koulutuksena, jolloin opetuksen lisäksi keskitymme tekemiseen ja harjoitteluun.

Jos innostuksesi ylittää tämän yhden päivän mittaisen peruskurssin, suosittelemme Key Usereille/Super Usereille/Tehokäyttäjille tarkoitetulle kurssille osallistumista. Kurssikuvauksen löydät täältä: https://www.sovelto.fi/tuote/microsoft-dynamics-365-customer-engagement-crm-key-usereille-paakayttajille/

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta on hyötyä kurssilla.

Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton tuottamaa suomen- ja englanninkielistä materiaalia.

Koulutus sopii erinomaisesti myös asiakaskohtaisena toteutettavaksi. Asiakaskohtaiset kurssit toteutamme toiveidenne mukaan suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Koulutuksessa läpikäytäviä aiheita:

Uusi Käyttöliittymä – Unified Interface
  • Mikä muuttui ja millä tavalla se vaikuttaa omaan työhön
Perusasioita
  • CRM:n selain- ja Outlook-käyttöliittymät
  • Tietueiden käsittely
  • Tietueiden massamuutokset
  • Asiakkuudet
  • Yhteyshenkilöt
  • Aktiviteetit
Myynnin toiminnot
  • Liidit
  • Myyntimahdollisuudet
  • Tarjoukset, tilaukset ja laskut
CRM markkinoinnin työkaluna
  • Markkinointilistat
  • Kampanjat ja pikakampanjat
  • Markkinointiviestit
Raportit
  • Erikoishaku
  • Valmiit raportit

 

 

Avainsanat: , , , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
900,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.

Myös modernit työtavat ja Office 365 kuuluu Catarinan koulutussortimenttiin. Office 365:n lisäksi löytyy osaamista myös koulujen käyttämistä Edu -ympäristöistä.
Koulutuksessa pyritään löytämään kulloisellekin asiakkaalle paras mahdollinen työkalupakki, jolla organisaatiossa voidaan tehostaa ja helpottaa työkäytäntöjä. Moderni työ ja siihen liittyvät järjestelmät ovat huippujuttu! Myös Office 365-koulutukset tehdään asiakkaan toiveiden mukaisesti suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.