Microsoft Dynamics 365 (CRM) for Sales -peruskurssi

Microsoft Dynamics CRM on myyjän paras ystävä silloin, kun meneillään on paljon työstettävää ja samalla halutaan varmistaa hyvä asiakaspalvelu ja asiakkaiden säännöllinen kontaktointi. Ota väline hyötykäyttöön ja valjasta se myyntityön avuksi.

Vaativuus
Arvostelut
1pvä
Kesto
900,00 
Ajankohta:
Sijainti:
Ilmoittaudu viimeistään 10.02.2018
Puhuttu kieli: Suomi

Valitettavasti kyseinen kurssi on jo täynnä, kokeilethan toisella ajankohdalla tai sijainnilla.

Agenda

Ota CRM tehokäyttöön myyntityössäsi

Microsoft Dynamics CRM:n osaaminen ei ole vain harvojen ja valittujen etuoikeus, vaan jokainen joka haluaa saada enemmän irti myynti- tai markkinointiprosesseistaan voi tulla kurssille tutustumaan ja harjoittelemaan, miten temppu tehdään.

Haluatko hallita työvälineesi ja pitää sen avulla päivittäisen työsi langat sujuvasti käsissäsi? Haluatko saada tukea päätöksentekoon ja prosessiesi ohjaamiseen lähdöstä maaliviivalle asti? Tai haluatko vinkkejä, kuinka saat myyjäsi käyttämään CRM:ää Outlook Clientin avulla? Microsoft Dynamics CRM peruskurssi on sinua varten!

Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka käyttävät Microsoft Dynamics CRM -ohjelmistoa työssään. Koulutus soveltuu myös henkilöille, jotka harkitsevat ohjelmiston käyttöönottoa myynnin työvälineeksi. Kurssilla pääset kokeilemaan opastuksellamme asiakkuuksien hallinnan hyviä toimintatapoja myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Saat myös hyvän yleiskuvan ohjelman ominaisuuksista ja sen käytöstä.

Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta on hyötyä kurssilla.

Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton tuottamaa suomenkielistä materiaalia.

Koulutus sopii erinomaisesti myös asiakaskohtaisena toteutettavaksi.

Koulutuksen takempi sisältö:

CRM 2013 käytön perusperiaatteet
  • CRM:n selain- ja Outlook-käyttöliittymät
  • Tietueiden käsittely
  • Tietueiden massamuutokset
  • Asiakkuudet
  • Yhteyshenkilöt
  • Aktiviteetit
Myynnin toiminnot
  • Liidit
  • Myyntimahdollisuudet
  • Tarjoukset, tilaukset ja laskut
CRM markkinoinnin työkaluna
  • Markkinointilistat
  • Kampanjat ja pikakampanjat
  • Kampanjapalautteet
Raportit
  • Erikoishaku
  • Valmiit raportit

 

 

Avainsanat: , ,

Agenda

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
10
900,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.

Kouluttaja


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.