Microsoft Dynamics 365 Online Customer Engagement (CRM) on mainio tuote jolla tehostat asiakkuuksien ja sidosryhmien hallintaa. Peruskurssin käytyäsi, pääset hyödyntämään oppimaasi omassa työssäsi tutustuttuasi uusimpaan käyttöliittymään, Unified Interfaceen.
Tällä kurssilla keskitymme perustoimintoihin joita Dynamics 365 CRM -käyttäjä työssään tarvitsee. Kurssilla käsittelemme toiminnallisuuksia, opettelemme fiksua navigointia järjestelmässä ja varmistamme että taitosi riittävät selviytymään päivittäisistä tehtävistäsi. Vaikka CRM:n alkuperäinen käyttötarkoitus on ollut myynnin- ja markkinoinnin toimintoihin liittyvät tehtävät, otamme koulutuksessa huomioon myös muut käyttöskenaariot, joihin organisaatiossasi järjestelmää mahdollisesti käytetään. Koulutus soveltuu hyvin myös henkilöille, jotka harkitsevat ohjelmiston käyttöönottoa työvälineeksi.
Kurssi toteutetaan hands-on -koulutuksena, jolloin opetuksen lisäksi keskitymme tekemiseen ja harjoitteluun.
Jos innostuksesi ylittää tämän yhden päivän mittaisen peruskurssin, suosittelemme Key Usereille/Super Usereille/Tehokäyttäjille tarkoitetulle kurssille osallistumista. Kurssikuvauksen löydät täältä: https://www.sovelto.fi/tuote/microsoft-dynamics-365-customer-engagement-crm-key-usereille-paakayttajille/
Esitiedot: Kurssi edellyttää Windows-ympäristön ja selaimen käytön perustuntemusta. Toimisto-ohjelmien käytön hallinnasta on hyötyä kurssilla.
Materiaali: Kurssilla käytetään Sovelton tuottamaa suomen- ja englanninkielistä materiaalia.
Koulutus sopii erinomaisesti myös asiakaskohtaisena toteutettavaksi. Asiakaskohtaiset kurssit toteutamme toiveidenne mukaan suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.
Avainsanat: crm, Dynamics CRM uusi käyttöliittymä, Microsoft Dynamics 365, myynti, Unified Interface, Uusittu Dynamics 365
Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.
Myös modernit työtavat ja Office 365 kuuluu Catarinan koulutussortimenttiin. Office 365:n lisäksi löytyy osaamista myös koulujen käyttämistä Edu -ympäristöistä.
Koulutuksessa pyritään löytämään kulloisellekin asiakkaalle paras mahdollinen työkalupakki, jolla organisaatiossa voidaan tehostaa ja helpottaa työkäytäntöjä. Moderni työ ja siihen liittyvät järjestelmät ovat huippujuttu! Myös Office 365-koulutukset tehdään asiakkaan toiveiden mukaisesti suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.