Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Key Usereille

Pääkäyttäjäroolissa toimiville suunnattu kaksipäiväinen kurssi sopii myös kaikille, joille perustietämys Dynamics 365:stä ei riitä. Kykenet jatkossa ratkomaan käyttäjien ongelmat ja saat omalla osaamisellasi käyttäjät innostumaan järjestelmästä. Ennen kaikkea, toimit mainiona linkkinä käyttäjien ja liiketoimintajohdon välillä.

Vaativuus
Arvostelut
1800,00 

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Key Userin Dynamics 365 Customer Engagement/CRM –
Kahden päivän tehopaketti

Kaksipäiväinen kurssi sopii kaikille, joille perustietämys Dynamics 365:stä ei riitä ja henkilöille jotka toimivat organisaatioidensa pääkäyttäjäroolissa. Kurssin tuloksena kykenet ratkomaan käyttäjien ongelmat, saat omalla osaamisellasi ja tietämykselläsi käyttäjät innostumaan järjestelmästä ja ennen kaikkea, toimit mainiona linkkinä käyttäjien ja liiketoimintajohdon välillä.

Esimerkkejä kurssilla käsiteltävistä asioista:

  • Sisäisen asiakkaan ogelmatilanteiden hahmottaminen ja ratkaiseminen
  • Pääkäyttäjän toiminnot
  • Käyttäjähallinta
  • Import/Export data
  • Erikoishaku
  • Näkymät
  • Kaaviot
  • Koontinäytöt
  • Raportit
  • Kustomointi
  • Auditointi

 

Hyödyt ja lopputulema: Perusteellinen osaaminen, organisaation- ja loppukäyttäjien järjestelmän tehokas ja tuottava hyödyntäminen.

Koulutusympäristö: Kurssia- ja osallistuja varten suunniteltu ympäristö, jossa hyödynnetään Dynamics 365:n viimeisintä versiota.
Koulutuskieli: Suomi (ruotsi, englanti)
Koulutusmateriaali: Suomen- ja englanninkileinen materiaali
Kurssityyppi: Sovelto Intensive (luokassa/onlinena tapahtuva valmennus)
Esitietovaatimukset: Dynamics 365 perusosaaminen, tekninen kiinnostus

 

Avainsanat: , , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
1800,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.