Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Konsulteille

Tämä kurssi on uusi ja keskittyy konsultin roolissa toimivien henkilöiden valmentamiseen. Teknisten ja toiminnallisten tietojen lisäksi, kurssi tarjoaa kokonaisen päivän, jonka aikana siirrettävät taidot (soft skills) hiotaan konsultin työssä toimivalle arvoiseensa malliin.

Vaativuus
Arvostelut
2400,00 

Pahoittelemme mutta tiedossa ei ole seuraavia kurssipäiviä.
Ole hyvä ja ole yhteydessä myyntiin: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Dynamics 365 Konsulteille nyt oma kurssi!

Tämä kurssi on uusi ja keskittyy konsultin roolissa toimivien henkilöiden valmentamiseen. Teknisten ja toiminnallisten tietojen lisäksi, kurssi tarjoaa kokonaisen päivän, jonka aikana siirrettävät taidot (soft skills) hiotaan konsultin työssä toimivalle arvoiseensa malliin.

Esitietovaatimukset: Dynamics 365 perusosaaminen

Esimerkkejä kurssilla käsiteltävistä aiheista:

  • Dynamics 365 toiminnallisen- ja teknisen osaamisen valmennus
  • Olenko parhaimmillani tekninen- vai toiminnallinen konsultti?
  • Projektien esimäärittely
  • Prosessien kuvaaminen
  • Yhteistyö asiakasorganisaation kanssa
  • Tiimityö ja yksilö osana tiimiä
  • Tilanteiden johtaminen ja hallinta
  • Power BI osana Dynamics 365 -ratkaisua

 

Hyödyt ja lopputulema:

Konsultin perustaidot ja järjestelmän toiminnallinen ja tekninen ymmärrys aloittelevan konsultin tarpeisiin. Kurssin päätteeksi, osallistuja kykenee toimimaan projekteissa, osana suurempaa projektiryhmää.

Koulutusympäristöt:

  • Kurssia- ja osallistujia varten suunnitellut ympäristöt, joissa hyödynnetään Dynamics 365:n viimeisintä versiota.
  • Koulutuskieli: Suomi (ruotsi, englanti)
  • Koulutusmateriaali: Suomen- ja englanninkileinen materiaali
  • Kurssityyppi: Sovelto Hybrid (luokassa, kouluttajan ohjauksessa tapahtuva valmennus + virtuaalimateriaali)

 

 

Avainsanat: , , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
2400,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.