Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Liiketoimintajohdolle

Dynamics 365 osana organisaation menestyksekästä toimintaa

Liiketoimintajohdolle suunnattu kaksipäiväinen, workshop-tyyppinen koulutus, jossa keskitymme oman organisaationne Dynamics 365 -suunnitelmiin, käyttöönottoon ja tarvittaviin päätöksiin.

Vaativuus
Arvostelut
0,00 

Yksityiskurssin tiedustelu

  • Tämä kurssi järjestetään yksilöidysti vain pyynnöstä, haluttuna ajankohtana. Ota yhteys yritysmyyntiin soittamalla 042 42 2121 tai oheisen lomakkeen avulla:

 

Dynamics 365 osana organisaation menestyksekästä toimintaa – Asiakaskohtainen toteutus

Asiakaskohtaisesti toteutettava, liiketoimintajohdolle suunnattu kaksipäiväinen, workshop -tyyppinen koulutus, jossa keskitymme oman organisaationne Dynamics 365 -suunnitelmiin, käyttöönottoon ja tarvittaviin pääsöksiin.

Esimerkki räätälöidystä agendasta, jonka rakennamme orgnisaationne tarpeiden mukaiseksi:

  • Järjestelmän esittely
  • Dynamics 365:n soveltaminen organisaation tarpeisiin
  • Järjestelmän hyödyntäminen osana yrityksen menestystä
  • Käyttöskenaariot
  • Käyttäjäryhmien suunnittelu ja käyttäjien sitouttaminen
  • Uuden järjestelmän tuominen organiaatioon
  • Parhaat käytännöt ja suositukset käytön starttiin

 

  • Hyödyt ja lopputulema: Ymmärrys järjestelmän toiminnallisuuksista ja sopivuudesta, osana organisaation prosessien ja toimintatapojen menestyksekkäässä johtamisessa.
  • Koulutusympäristö: Kurssia- ja osallistuja varten suunniteltu ympäristö, jossa hyödynnetään Dynamics 365:n viimeisintä versiota. Vaihtoehtoisesti voimme hyödyntää asiakkaan omaa ympäristöä.
  • Koulutuskieli: Suomi (ruotsi, englanti)
  • Koulutusmateriaali: Suomen- ja englanninkileinen materiaali
  • Kurssityyppi: Sovelto Intensive (luokassa tapahtuva valmennus)
  • Esitietovaatimukset: Selaimen käyttökokemus

 

Avainsanat: , , , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
0,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.