Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) Liiketoimintajohdolle

Dynamics 365 osana organisaation menestyksekästä toimintaa

Liiketoimintajohdolle suunnattu kaksipäiväinen, workshop-tyyppinen koulutus, jossa keskitymme oman organisaationne Dynamics 365 -suunnitelmiin, käyttöönottoon ja tarvittaviin päätöksiin.

Vaativuus
Arvostelut
0,00 

Yksityiskurssin tiedustelu

  • Tämä kurssi järjestetään yksilöidysti vain pyynnöstä, haluttuna ajankohtana. Ota yhteys yritysmyyntiin soittamalla 042 42 2121 tai oheisen lomakkeen avulla:

 

Dynamics 365 osana organisaation menestyksekästä toimintaa – Asiakaskohtainen toteutus

Asiakaskohtaisesti toteutettava, liiketoimintajohdolle suunnattu kaksipäiväinen, workshop -tyyppinen koulutus, jossa keskitymme oman organisaationne Dynamics 365 -suunnitelmiin, käyttöönottoon ja tarvittaviin pääsöksiin.

Esimerkki räätälöidystä agendasta, jonka rakennamme orgnisaationne tarpeiden mukaiseksi:

  • Järjestelmän esittely
  • Dynamics 365:n soveltaminen organisaation tarpeisiin
  • Järjestelmän hyödyntäminen osana yrityksen menestystä
  • Käyttöskenaariot
  • Käyttäjäryhmien suunnittelu ja käyttäjien sitouttaminen
  • Uuden järjestelmän tuominen organiaatioon
  • Parhaat käytännöt ja suositukset käytön starttiin

 

  • Hyödyt ja lopputulema: Ymmärrys järjestelmän toiminnallisuuksista ja sopivuudesta, osana organisaation prosessien ja toimintatapojen menestyksekkäässä johtamisessa.
  • Koulutusympäristö: Kurssia- ja osallistuja varten suunniteltu ympäristö, jossa hyödynnetään Dynamics 365:n viimeisintä versiota. Vaihtoehtoisesti voimme hyödyntää asiakkaan omaa ympäristöä.
  • Koulutuskieli: Suomi (ruotsi, englanti)
  • Koulutusmateriaali: Suomen- ja englanninkileinen materiaali
  • Kurssityyppi: Sovelto Intensive (luokassa tapahtuva valmennus)
  • Esitietovaatimukset: Selaimen käyttökokemus

 

Avainsanat: , , , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
0,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi
  • LinkedIn

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.