Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM) System Administraattoreille

Kurssi järjestelmän ylläpitäjille, organisaation järjestelmän kehittäjille ja heille joille riittävä osaaminen ei ole tarpeeksi.

Kolmen intensiivisen päivän aikana tutustumme järjestelmän toiminallisuuksiin, parhaisiin käytäntöihin, tyypillisiin käyttäjien kohtaamiin ongelmiin ja niiden ratkomiseen, käyttäjähallintaan, kustomointiin (mukauttamiseen) ja pääkäyttäjältä vaadittavaan osaamiseen.
Hyödyt ja lopputulema: Perusteellinen toiminnallinen ja tekninen osaaminen, kyky mukauttaa järjestelmä organisaation tarpeisiin sekä käyttäjähallinnasta vastaaminen.

 

Vaativuus
Arvostelut
3pvä
Kesto
2400,00 
Ajankohta:
Sijainti:
Ilmoittaudu viimeistään 01.10.2018
Puhuttu kieli: Suomi

Valitettavasti kyseinen kurssi on jo täynnä, kokeilethan toisella ajankohdalla tai sijainnilla.

Tai ota yhteyttä myyntipalveluun: 020 7776 670 tai myyntipalvelu@sovelto.fi

Tervetuloa pellin alle! Mistä Dynamics 365 on tehty ja miten teen siitä organisaatiossani vielä paremman?

Kurssi järjestelmän ylläpitäjille, organisaation järjestelmän kehittäjille ja heille joille riittävä osaaminen ei ole tarpeeksi.

Kolmen intensiivisen päivän aikana tutustumme järjestelmän toiminallisuuksiin, parhaisiin käytäntöihin, tyypillisiin käyttäjien kohtaamiin ongelmiin ja niiden ratkomiseen, käyttäjähallintaan, kustomointiin (mukauttamiseen) ja pääkäyttäjältä vaadittavaan osaamiseen.
Hyödyt ja lopputulema: Perusteellinen toiminnallinen ja tekninen osaaminen, kyky mukauttaa järjestelmä organisaation tarpeisiin sekä käyttäjähallinnasta vastaaminen.

Esimerkkejä kurssin aikana käsiteltävistä aiheista:

  • Teknisen ja toiminnallisen osaamisen varmistaminen
  • Sisäisen asiakkaan ogelmatilanteiden hahmottaminen ja ratkaiseminen
  • Käyttäjähallinta
  • Erikoishaku
  • Näkymät
  • Kaaviot
  • Koontinäytöt
  • Raportit
  • Datan muokkaus (Excel import/export)
  • Kustomointi
  • Auditointi
  • Relaatiot

 

Koulutusympäristö:
  • Kurssia- ja osallistujia varten suunniteltu ympäristö, jossa hyödynnetään Dynamics 365:n viimeisintä versiota.
  • Koulutuskieli: Suomi (ruotsi, englanti)
  • Koulutusmateriaali: Suomen- ja englanninkielinen materiaali
  • Kurssityyppi: Sovelto Intensive (luokassa/onlinena tapahtuva valmennus)
  • Esitietovaatimukset: Office 365:n perushallinta sekä ymmärrys Dynamics 365 toiminallisuuksista.

 

 

 

Avainsanat: , , ,

 

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
useita
2400,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.

Kouluttaja


Catarina  Linderborg

Catarina Linderborg

  • catarina.linderborg@sovelto.fi

Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Catarina toimii Soveltolla CRM Leadina ja pitää erittäin mielellän myös koulutuksia. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.