Kurssi järjestelmän ylläpitäjille, organisaation järjestelmän kehittäjille ja heille joille riittävä osaaminen ei ole tarpeeksi.
Kolmen intensiivisen päivän aikana tutustumme järjestelmän toiminallisuuksiin, parhaisiin käytäntöihin, tyypillisiin käyttäjien kohtaamiin ongelmiin ja niiden ratkomiseen, käyttäjähallintaan, kustomointiin (mukauttamiseen) ja pääkäyttäjältä vaadittavaan osaamiseen.
Hyödyt ja lopputulema: Perusteellinen toiminnallinen ja tekninen osaaminen, kyky mukauttaa järjestelmä organisaation tarpeisiin sekä käyttäjähallinnasta vastaaminen.
Avainsanat: crm, Dynamics, Microsoft crm, Microsoft Dynamics 365
Kokemuksia
Catarina Linderborg omaa pitkän taustan yritysmailmasta ja erityisesti IT-organisaatioista. Kokemusta löytyy CRM-järjestelmistä jo yli viidentoista vuoden ajalta. Catarinalta löytyy osaamista sekä loppukäyttäjien että käyttöönottoprojektien parissa työskentelevien henkilöiden ohjeistamisessa. Sekä myynnin että markkinoinnin prosessit ja CRM-järjestelmien erilaiset käyttöskenaariot ovat varsin tuttuja. Lähtökohtana on aina löytää järjestelmästä ne toiminnallisuudet, jotka parhaiten tukevat sen käyttäjiä ja tekevät työstä mahdollisimman tuottoisaa. Koulutuskielinä suomi, ruotsi ja englanti.
Myös modernit työtavat ja Office 365 kuuluu Catarinan koulutussortimenttiin. Office 365:n lisäksi löytyy osaamista myös koulujen käyttämistä Edu -ympäristöistä.
Koulutuksessa pyritään löytämään kulloisellekin asiakkaalle paras mahdollinen työkalupakki, jolla organisaatiossa voidaan tehostaa ja helpottaa työkäytäntöjä. Moderni työ ja siihen liittyvät järjestelmät ovat huippujuttu! Myös Office 365-koulutukset tehdään asiakkaan toiveiden mukaisesti suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.