SharePoint työtilojen omistajille

Avain tehokkaaseen SharePointin työtilojen hallinnointiin on niiden ominaisuuksien tunteminen.

Vaativuus
Arvostelut
900,00 

Yksityiskurssin tiedustelu

  • Tämä kurssi järjestetään yksilöidysti vain pyynnöstä, haluttuna ajankohtana. Ota yhteys yritysmyyntiin soittamalla 042 42 2121 tai oheisen lomakkeen avulla:

Agenda

Koulutukseen osallistuneet osaavat hyödyntää työtilojen tarjoamia mahdollisuuksia. Valitsemalla kulloiseenkin tilanteeseen soveltuvimmat välineet helpotetaan työtilojen käyttäjien jokapäiväistä työtä merkittävästi. Kurssin jälkeen tiedät mm. miten:

1. Mukautetaan työtilan navigaatiorakenteita
2. Luodaan kirjastoja ja luetteloita eri tarpeisiin
3. Hallinnoidaan työtilan käyttöoikeuksia

Kurssi on tarpeellinen henkilöille, jotka toimivat tai tulevat toimimaan työtilan omistajina.

SharePoint on käytössä laajalti intranet- ja extranet työtilojen alustana. SharePoint sisältää mielenkiintoisia ominaisuuksia, joilla työtilojen omistajat voivat luoda käyttäjien jokapäiväistä työtä helpottavia työkaluja.

SharePointin tarjoamat standardityötilat eivät aina sellaisenaan palvele parhaalla mahdollisella tavalla työtiloissa työskenteleviä. Voidakseen tehostaa työtilojen käyttöä on omistajalle ensiarvoisen tärkeää tuntea niiden ominaisuudet ja mahdollisuudet. Näin työtilat voidaan paremmin räätälöidä vastaamaan kulloistakin tarvetta. Tähän tarpeeseen olemme koonneet yhden päivän tietopaketin kaikesta olennaisesta, mitä SharePointin työtilojen hallinnoinnissa tarvitaan. Kurssilla tehdään teoriaosuuksien ohessa harjoituksia, joiden avulla osallistujat saavat hyvän käsityksen käsitellyistä aiheista.

Ilmoittaudu kurssille ja nosta hallinnoimasi työtilan käytettävyys uudelle tasolle!

Esitiedot: Microsoft Office tuotteiden käytön tuntemuksesta on hyötyä kurssille osallistujalle. Aiempi käyttökokemus SharePointista ei ole välttämätöntä.

1. PÄIVÄ
Työtilojen peruselementit
  • Sivustot
  • Kirjastot
  • Luettelot
  • www-osat
Työtilan mukauttaminen
  • Mitä piilossa ja mitä näkyvillä?
  • Etusivun mukauttaminen
  • Navigaatiorakenteen mukauttaminen
  • Eri käyttäjä, sama sisältö?
Kirjastot ja niiden hyödyntäminen
  • Käytössä olevat kirjastomallit
  • Kirjaston asetukset
  • Metatiedot
Luettelot ja niiden hyödyntäminen
  • Luettelomallit
  • Mukautetun luettelon luominen
Näkymien hyödyntäminen
  • Näkymän luominen
  • Näkymän tallentaminen, mahdollista vai ei?
Käyttöoikeudet
  • Käyttöoikeuksien periytyminen
  • Käyttöoikeuksien mukauttaminen
  • Oletuskäyttäjäryhmien hallinta
  • Uusien käyttäjäryhmien luominen
  • Käyttöoikeuksien myöntäminen

Agenda

Paikkoja jäljellä:
Ei paikkarajoitusta
900,00  + alv./VAT

Vastuuhenkilö


Petteri Sjöholm

Petteri Sjöholm

Petterillä on yli kymmenen vuoden kokemus kouluttajana ja konsulttina Microsoftin SharePointista ja Office-sovelluksista. Petteri on toiminut lukuisissa SharePoint-käyttöönotoissa asiantuntijana sekä kouluttanut käyttäjiä erilaisiin rooleihin aina sisällöntuottajista administraattoreihin. SharePointissa erikoisosaamisalueet ovat dokumentinhallinta ja Business Intelligence -ratkaisut. Viime aikoina Petteri on kouluttanut SharePointin lisäksi paljon Microsoftin self-service BI -tuotteita, mm. Excelistä löytyvää PowerPivotia.
Microsoft Certified Trainer (MCT), MCITP, MCTS, MCAS Instructor, Microsoft Office Specialist Master Instructor, konsultti. Koulutusalueena mm. Microsoft Office -tuotteet ja SharePoint. Erityisosaamisalueena SharePoint ja Microsoft Excel.
Positiivinen ajattelu parantaa oman onnistumisen todennäköisyyttä, mutta positiivinen ulkoinen asenne parantaa muidenkin onnistumisen todennäköisyyttä.