Sovelto ja Opinahjo yhteistyöhön

Sovelto Oyj ja Opinahjo Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka laajentaa Sovelton Premium Access -asiakkaiden kurssitarjontaa entisestään. Sovelton Premium Access -asiakkaat voivat nyt hyödyntää Opinahjon koulutussisältöjä halutussa laajuudessa käyttämällä maksuvälineenä Sovelton Access krediittejä. Opinahjo on erikoistunut talous- ja palkkahallinnon verkkokoulutuksiin.

Opinahjon Akatemiassa on Suomen laajin talous- ja palkkahallinnon koulutustarjonta:

• Yli 90 Omaa koulutusnimikettä + 25 Tikon-koulutusta
  • Yli 40 kouluttajaa
  • Yli 200 live koulutuslähetystä vuodessa
  • Yli 1400 palvelun tilaajaa
  • Yli 80 koulutustallennetta heti käytössä

”Odotamme yhteistyötä Sovelton kanssa paljon. Sovelton osaaminen tietotyökoulutuksissa on Suomen parasta ja innovatiivisinta. He ovat tuoneet verkkoon kaikkien saataville tietotyökoulutukset samoin kuten me olemme tehneet talous- ja palkkahallinnon koulutuksille. Koulutuksemme täydentävät toisiaan ja asiakkaat saavat varmasti lisäarvoa tältä yhteistyöltä.” – Johannes Jokelin, Opinahjon toimitusjohtaja.

”Haluamme jatkuvasti kehittää palvelutarjontaamme ja tuoda asiakkaillemme lisäarvoa. Sovelton Premium Access asiakkaat hyötyvät tästä yhteistyöstä erityisesti, kun maksuvälineen käyttökohteet taas lisääntyvät. Opinahjon verkossa tapahtuvat talous- ja palkkahallinnon koulutukset ovat erittäin laadukkaita ja kurssien opiskeleminen verkossa oman aikataulun mukaisesti on sujuvaa,” kertoo johtaja Anne Tarkiainen Soveltosta.

Sovelton Premium Access -asiakkaana sinulla on mahdollisuus ostaa Opinahjo Akatemian koulutussisällöt käyttöösi halutussa laajuudessa ja käyttää maksuvälineenä Sovelton Access -krediittejä.

Opinahjon Akatemian koko koulutustarjonta löytyy osoitteesta: opinahjo.fi/koulutukset »

Opinahjo Akatemian kk-maksu noudattaa Opinahjon hinnoittelua, vaikka maksuväline on Sovelton Premium Access. Veloitus tehdään kortilta vastaavalla summalla. Kysy lisää: myyntipalvelu@sovelto.fi tai 042 42 2121/myyntipalvelu. Tilausjakson kesto on kuusi kuukautta ja se päättyy automaattisesti.

Lisätietoja miten Sovelton Premium Access -asiakkaat voivat hyödyntää Opinahjon Akatemiaa: opinahjo.fi/sovelto »